echt een ramp was het op het strand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

echt een ramp was het op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 17:48

lonneke ik en jaimy gingen vandaag naar het strand met nina en met sas (pony van de over buurvrouw) dus wij komen op het strand aan en gaan rijden. eerst door de duinen en daar was sas heel erg lief gaan we het strand op en sas ziet een vlieger. en ze werd helemaal gek. stijgeren en zo. dus lonneke zij tegen mij en jaimy van loop gewoon door en geef haar een grote mond. dus wij lopen door. en eventjes later zegt lon ga er dan op. wij wouden er niet op dus zegt lonneke nou dan ga ik er wel op. dus lon klimt er op. en die sas gaat bokken enzo. gaat ze vaneens stijgeren, en slaat achterover (lon zat er dus op he) dus wij helemaal in stres. of er niks met haar heup was en zo. nou er was dus niks wij gaan de duinen weer in komt er een vrouw naar ons toe en gaat met lonneke staan praten. schrikt sas van een hond. en gaat steigeren en gooit die vrouw om die vrouw had best wel pijn geloof ik maar ja. lon zegt tegen ons wachten jullie anders hier met sas en dan rij ik met nina naar de trailer. komt lon eindelijk bij de trailler aan staat ze in gebouwd door allemaal van die auto's en zo dus zij van de zij kant nina er in gezet. ziet ze de bereden politie rijden. dus zij vraagt aan die mannen of ze haar konden helpen. en dat wouden ze natuurlijk wel doen, dus hadden ze een politie auto op geroepen om met lonneke naar de plek toe te komen rijden waar wij stonden. dus komen eindelijk die 2 mannen op die paarden aan rijden. bij ons wij natuurlijk heel erg blij. toen hebben we naar een plek gelopen waar lonneke met de trailer heen kwam. en toen hebben we sas met veel moeite in de trailer gezet. nou het was ons dagje wel hoor enne we hebben maar effe besloten dat we voorlopig met sas niet meer naar het strand toe gaan.

xxies fren en jaimy

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 18:23

dat is niet zo leuk nee.

Ik heb ook nog gekeken of ik jullie zag want ik reed met de kar nog langs Lonneke en kwam Ria met Mike nog tegen op de fiets.