update Indy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

update Indy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 23:21

n.a.v. het topic dat ik laatst heb geplaatst dat ik Indy wou verkopen. Ik heb alle reacties goed tot me door laten dringen, en heel goed over nagedacht.
Ik ben eruit gekomen dat ik haar toch hou, het ga proberen. Vooral ook omdat ik nu ook op Homero rijdt, en daar totaal niet bang van ben(zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=39834).
Ik hoop dat het goed gaat, en dat ik de juiste beslissing heb genomen. We zullen zien.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:27

Hoi Nonnie,
Wat goed van je! Heel veel succes en plezier met Indy, het zal vast wel lukken je hebt er nu al een hele tijd en ik denk dat ze ja dan wel vertrouwd! Goed van je dat je erover na gedacht hebt.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:27

heej die nonnie,
Tsja ik wist het al want wij hebben hele gezellige msn gesprekken toch??? Haha! Haha! Haha nee maar zoals ik al zei: Hele goede keuze en ja als je afscheid moet nemen en het hoeft eigenlijk niet dan kun haar beter houden.
Veel plezier met haar nog
Greetz van Tamaar

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:28

Eej wauw wat stoer!!! Echt goed van je meid! Je hebt tijd genoeg om haar door en door te leren kennen dus ik weet zeker dat het gaat lukken! Lovers
Succes!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:41

Ben blij dat ze bij je blijft. Jullie hebben een band. Meid wat goed dat je nu niet meer bang bent.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 23:53

Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
Ik stond donderdag 's avonds bij haar in de stal, zaterdag zouden er kopers komen, maar ik kon het gewoon niet. Heb ze afgebeld, en besloten dat ik het zou aanzien, als het niet gaat kan ze altijd nog weg....
Ik ga haar de eerste tijd iig niet zelf rijden, dat risico wil ik niet, ze gaat dan wel in "training".
Blij dat jullie het niet vreemd ofzo vinden dat ik haar nu opeens wil houden Haha!
Ik ben niet bang meer op Homero, ik weet niet of dat betekend dat ik nooit meer bang zal zijn, maar goed voor mijn zelfvertrouwen is het zeker! Ik ga Homero dan ook niet kopen, misschien blijft hij een tijdje langer Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 00:24

Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar toch goed van je dat je het gewoon nog eens gaat proberen! En niet een paard van de hand af doet, wat je zelf nog kan rijden/houden. Goed van je duimomhoogsmiley Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 00:32

Xono, ik ben erg bang op grote paarden...ik denk dat Indy en ik daarom geen goeie combi kunnen zijn. Ik heb nu een paard waar ik op rij die mij weer een beetje vertrouwen geeft, en dat zal alleen maar ten goede komen denk ik...vandaar dat ik haar dus hou, en ook natuurlijk omdat ik veels te gek op haar ben! Lovers En misschien is ze niet de mooiste, en heeft ze niet echte wereldgangen...ze is wel lief Kusje

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 11:49

Oh wat een goede oplossing Nonnie.
De reden dat wij Indy niet namen was dat een jaarlinger niet zo geschikt voor ons is.Sorry dat het zo lang duurde voordat ik dit eindelijk durfde toe te geven, was best wel verdrietig. Indy is toch een heel mooi beest. Goed dat jij dr houd!Veel plezier en succes met haar! Groetjes Claudia.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 13:28

goede oplossing, ik wist het al via msn, maar ik vind het een goede oplossing.
En misshcien kun je haar later een tijdje door iemand anderslaten rijden (liSSy) en als je ziet dat ze braaf is durf je vast wel op haar!

veel suc6

-Maaike-

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 13:43

haihai non
ik ben ook erg blij dat je haar houd... en als je hulp nodig hebt, je roept maar en dan stap ik op mijn brommie....

kussies liselot

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 13:46

LiSSy schreef:

en als je hulp nodig hebt, je roept maar en dan stap ik op mijn brommie....

kussies liselot


Lovers Dat gaat zeker gebeuren haha Knipoog