Ik heb een gratis les geweigerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Ik heb een gratis les geweigerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 18:27

Vandaag was ik oip de manege en ik mocht zoals gewoonlijk weer op de manegepony Robby meerijden omdat hij heel gemeen bokken kan en de instructrice er niemand uit die les meer op zetten wilde. Nu vind ik het normaal erg leuk om op Robby te rijden omdat hij er mij met zijn gekke bokken nog niet afgekregen heeft en hij heel netjes lopen kan. Maar vandaag ben ik toch maar niet gegaan. Hij had nl de hele week stilgestaan omdat de rijinstructrice die drie andere dagen in de week lesgeeft hem niet meer in de les wil hebben omdat hij te onbetrouwbaar is. Bovendien was ik gewoon niet zo fit (verkouden en hoesten). Ik was bezig hem op te zadelen nadat ik hem eerst in de bak opgejaagd had maar ik twijfelde toch erg. ik was bang dat hij erg zou kunnen gaan bokken die dag en had geen zin na een val later te moeten denken van: zie je wel, had je maar niet moeten gaan! Bovendien heb ik mijn eigen pony`s ook en wil ik niet dat ik door een val van hem niet meer naar hen zal kunnen.
Vorige week liep hij trouwens heel lekker (schouder binenwaarts, uitstrekken in de draf) en ook in vakantie toen ik iedere dag op hem rijden mocht. Ikdenk dat ik dat maar als mooie afsluyiting moet zien want hij zal binnenkort wel verkocht worden. Hopelijk niet naar de slager zoals zoveel manegepony`s... Huilen


Anoniem

les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 01:45

Je hebt groot gelijk dat je het niet hebt gedaan, waarom zou je je nek breken op het paard van een ander???
Als hij niet betrouwbaar is is hij niet geschikt als manege pony, hij vindt vast wel een ander goed plekje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers