update sanderijn,tinkerbell en snowbobbin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

update sanderijn,tinkerbell en snowbobbin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 11:24

hee girls en guys hier ben ik weer even,ik zit stiekum te bokken op het cwi(stout stout)
nou hoe het gaat:
met tinkerbell:zo gezond als een vis,man wat is dat een sterke gezonde dame geworden.ze is super fris en sterk,valt zowat niet meer mee te fietsen aan de hand(argggggggg)maar ik ben blij dat ze zo gezond is.ik geef dr geen supplementen meer bij,ze hoest niet meer(en toch staat ze op houtkrullen)en ze is zo mooi groot en sterk geworden.goed gespierd!en ondeugend! niet normaal,ik heb mijn handen aan dr vol zo af en toe,tis echt een klein boefje hoor.
met snowbobbin(de witte kat):
heel goed,hij is lief,aanhankelijk en speels en goed gezond,glanst mooi en heeft en heel zacht vachtje.
ik ben dolblij met hem.echt fijn thuiskomen zo!
met mij:aardig goed,af en toe nog wel een dipje(aangaande mijn ex)maar verder red ik het wel en leef ik nog steeds!
iedereen veel liefs en groetjes van ons!

soms is het beter om te zwijgen


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 12:03

ik heb je gepb't meisje!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 12:18

Cool, moet je vaker doen! Haha! Iedereen vraagt zich stiekum af waar Sanderijn toch blijft.
Fijn dat het zo goed gaat, da's iig heel mooi!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 12:37

Gelukkig maar dat het zo goed met jullie gaat.
En ook erg fijn dat je even een update geeft, want we zijn allemaal benieuwd hoe het met je gaat, en we missen je!
Bevalt je nieuwe huisje ook een beetje?
Knuffel aan Tinkie en Snowie Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:16

Even stiekum erbij zeggen dat Sanderijn er ontzettend goed uitzag maandag!!
Maar jah, ze gaat dan ook met Snowy trouwen he.... die kat is gewoon niet te weerstaan! Lovers
Sanderijn had er ook wel lol in Peter te plagen, die twee kunnen wel goed met elkaar, mede doordat ze soms dezelfde droge humor hebben.
Van Peter mag ik dus met Sanderijn blijven omgaan, ben ik wel blij mee. *LOL*
Ik hoop binnen een maandje of zo een keer naar Tink te kunnen met Sndrijnie, dan zal ik daar natuurlijk uitgebreid verslag van doen!
Hopelijk vindt ze nog meer adressen in haar omgeving waar ze (stiekem }> ) kan gaan bokken. Schijnbaar wordt ze wel gemist hier...
Hee meid het was heerlijk om te zien dat het zo goed met je ging!
Tot gauw!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 18:57

Ik had het vandeweek al even stiekem gevaard, maar ben blij dat je het nu ook zelf nog even schrijft Haha!
Fijn dat het zo goed gaat met je beessies en hopelijk over een tijdje ook weer voor 100% met jou!
maar vertel eens iets over je karretje? want ik hoorde dat je een nieuwe had? Stuur mijn anders maar weer foto's om te scannen (goede smoes he??)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:02

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Ik miste je al hoor. Als je een dagje wilt bokken kun je wel bij mij thuis terecht. Ik heb lekker kabel dus leef je uit hahaha

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:08

Wat ben ik blij om te horen dat het zo goed met je gaat. Ik hoop gauw een keerte langs te koemn bij je.

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:40

He he daar is ze weer Knipoog
Fijn dat het zo goed met je gaat Sanderijn......blij te horen dat het ook goed met je lieve Tinkie gaat en natuurlijk met je kat.
Ga maar vaker stiekem bokken hoor hahahahhaa, dan horen we af en toe wat van je Lachen
Tinkie zal inderdaad al wel een hele mooie en gespierde dame zijn geworden.........hebben jullie samen voor elkaar gekregen *LOL*

*knuf* van mij .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers