Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

odje schreef:Ik ben er laatst wezen kijken en het word idd omgebouwd tot pensionstal.
Ik hoop dat ze het voor 1 Sept. af krijgen want dan opend de stal zijn deuren.
Ik hoop ook echt dat de naam Rozenstein wat word gezuiverd....al zullen de nieuwe eigenaren daar erg hun best voor moeten doen.
Lagency schreef:Rozenstein is gelukkig gestopt met zijn manege.
Het kan daar dan wel leuk en gezellig zijn geweest voor jonge meiden maar, voor de paarden was het toch echt niet een paardvriendelijk leventje.![]()
Wagenmaker is ook al een hele tijd gestopt. G. Wagenmaker zelf is verhuisd en heeft nu nog een kleine handelstal.
eyoor schreef:Lagency schreef:Rozenstein is gelukkig gestopt met zijn manege.
Het kan daar dan wel leuk en gezellig zijn geweest voor jonge meiden maar, voor de paarden was het toch echt niet een paardvriendelijk leventje.![]()
Wagenmaker is ook al een hele tijd gestopt. G. Wagenmaker zelf is verhuisd en heeft nu nog een kleine handelstal.
hoe weet je zeker dat de paarden het niet leuk hadden op rozenstein? was je er elke dag ofzo dat je het aan ze kon zien dat ze een niet paardvriendelijke leven hadden?
Ik was 5 jaar toen ik daar kwam. Toen was er nog een buitenbak..
Ik ben inmiddels 32. En het was echt leuk.. Op welke manege mag je de pony's en paarden poetsen zolang als je wilt ? Op welke manege mag je een pony of paard huren en lekker mee t bos in , Spaarnwoude in of zelfs naar de duinen ?
Het kon daar allemaal. Stofdoeken lessen ( vader of moeder en hun kind in de les ) Er kon genoeg. Kamperen in een tent in de bak.. Paaseieren zoeken op t paard in Spaarnwoude, spooktochten te paard, nachtritten, pas de deu rijden , verkleed springen , noem maar iets geks en het was er !!
Er waren vele leuke belevenissen die op andere stallen niet denkbaar zijn.. Jaren lang heb ik daar les gegeven en wat is er mis met 2e hands dekens ?? Mijn paard heeft er jaren lang prima gestaan.. Ik ben er weg gegaan omdat de manege moest sluiten van de gemeente ivm te weinig brand uitgangen.
Dus alle paarden incl pension klanten moesten binnen een dag verhuizen !! Paarden kwamen daar vaker op 1 en dan pas de personen..