grappig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 19:50

Isolda hinnikt nu naar me. Zo schattig!! Als ze me hoort, dan begint ze heel zachtjes met haar neus te wiebelen en er komt dan een heel klein beetje geluid uit. Echt heel poepig. Dit is de eerste keer in 11 jaar dat ze dat doet. Zou ze me nu meer als maatje zien ofzo? Nu ze alleen is. Ik ben echt helemaal vertedert!!
Naja, dat was wat ik even kwijt wilde, hihi.

Ik heb vanmiddag toch ook maar geprobeerd of Isl kon buigen. Snoepje tussen haar benen en ja!!! Ze doet het! Nouja een heel klein beetje, maar ze is niet meer zo lenig methaar dikke buik. Maar ze is nu echt super lief en schattig, ze hangt de hele tijd bij me om, zoekt mijn gezelschap, zelfs als ik uitmest staat ze met haar snuffert in mijn nek.
hmmmm... wat is mijn meissebeessie toch Lovers


ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 22:14

Ja hoor, komt omdat ze alleen staat. Mijn paard doet het ook bijna alleen als zij alleen is. Op stal als er andere paarden zijn dan bijna nooit.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 22:29

haha, dan ben ik best verwend.. de mijne hinnikt min of meer 'standaard' als ze me ziet, of alleen al hoort( ok, ook bij anderen die haar roepen of voedsel verstrekken *LOL* ). Maar soms schaam ik me echt dood, omdat zij nooit 'normaal' beschaafd hinnikt, maar echt van die keiharde ('wijven')gillen geeft Lachen , die heel de buurt dus kan horen..! Ziet meteen iedereen me lopen en dan heb ik t gevoel dat ze continu blijven kijken ( de wei grenst aan de huizen in de straat)
Roy hinnikt veel minder ( mar daarom is t wel meer bijzonder als 'ie t doet!), maar bij hem moet je dan wel je oren de goede kant op zetten, want hij kan niete cht hinniken, behalve al ik met leo de wei uit loop, dan wel.. Normaal 'gromt' hij zo wat, van dat lage gebrom zeg maar, erg cute Lachen !
wat dat betreft zijnt echt 2 grote verschillen, leo komt ook meestal a la thornado op je af gestormd, bejaarde Roy blijft meestal staan ( behalve als ik ememrs in mijn handen heb..) en kijkt met een blik van " heb je haar weer"

jut en jul..

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 19:19

haha dat hinniken doet donya ook!! naar mij altijd echt heel erg hard maar ook naar anderen meestal wel, zelfs naar de veearts doet ze het hihi

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 19:56

Leuk he Jantina, dat komt me bekend voor!
Warda staat op stal met nog een heleboel andere paarden, en is niet zo'n uitbundig type.
Maar op een zekere dag hinnikte ze toch heel zachtjes. Een beetje mompelend en binnensmonds :hhhhmmmmm. Je zag eigenlijk alleen haar neusvleugels maar bewegen en ik dacht hoor ik dat nou goed???
Ik was zo blij dat ze eindelijk eens hinnikte naar me!
Tegenwoordig hinnikt ze wel vaker en ook wel eens hard, maar dat gemompel klinkt ook wel heel lief. Lovers
Weet je wat ik ook zo grappig vindt? Als ik aan het rijden ben, kan ze van die leuke bromgeluidjes maken. Ze kijkt er dan ook heel vrolijk bij en meestal flapperen haar oren dan ook lekker op en neer.
Ik denk dat ze het dan gewoon naar haar zin heeft?

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 35 bezoekers