weg selectie...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-01 18:45

was het eerste wat ik gister dacht... Ik pakte m'n zadel terwijl m'n pa de trailer aankoppelde en Anouk ging Lot poetsen toen ze kwam zeggen dat ie een erg dik been had en het was warm ook...
er flitste van alles door m'n kop als het maar niet erg is...
linksacht was echt dik van de kogel tot de hoef was 1 geheel zo dik ander achterbeen was ook een tikkie dikker dan normaal en ja het was dik.. chips geen wondjes mok is daar zo goed als over.
over het harde heen en weer draven maar er was maar voor een klein beetje ruimteen licht maar fijn liep ie niet toch naar de hal gegaan om daar te kijken hoe ie liep en hij liep alleen stijf.
voorzichtig in stap losgewerkt en ging beter lopen dus gewoon gelest. na het uur was het been helemaal slank ik snap er geen bal van ja een stalbeen maar hij heeft die hele dag in het land gelopen stond net een half uur op stal!? snap er dus niet veel van.. hopen dat het echt niets is...

verder zit er onder een tand los niets ergs en tot gister had ie geen last nu komt z'n grote paardentand door en jahoor hij wordt scheef weggeduwt en dat doet 'm zeer ik kan er aan pulleken fijn is het niet maar hij heeft echt zo van please trek 'm eruit maar dat lukt natuurlijk weer niet met m'n vingers en om er nu meteen allemaal tangen erop te zetten... toch maar weer de paardentandarts bellen...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 19:25

stalbeen kan best hor..
had jino eerst ook, meeeeeega dik, echt niet normaal, beetje warmer, geen mokmeer, en ze had toen ook de hele dag buiten gestaan en ze stond net een uurtje binnen, en na het ridjen was het over..
tch maf

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 10:32

Ha Kim,
Ik heb helaas de selectie ook moeten missen, maar ja, in het belang van mijn paard was dat toch het beste. Hij was al wel een aantal dagen hoestvrij maar ik mocht hem van de veearts nog niet in het zweet rijden dus ik vond het toch nog te link. Omdat er zo weinig deelnemers in de M1 waren was het alleen een kwestie van een net rondje afleveren want iedereen mocht door!!! Knap balen dus, maar ja, de gezondheid van mijn paard gaat toch voor. En ach, tussen al die profs had ik toch geen kans gemaakt .....

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 11:41

Wanneer is de selectie dan Kim?
Hopelijk kan je die wel meerijden!
Wel balen, en zielig tandje hoor!
Maar stalbeen kan inderdaad wel hoor..komt meer voor met zulke omstandigheden!
Suc6!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-01 14:10

ja gister gereden en hij had helemaal niets! niets dik zelfs niet iets dat erop leek en toen had ie alweer een paar uurtje binnegestaan snap er geen bal van.
zondag rijd ik selectie in hengelo