Toppertje! Echt geweldig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Toppertje! Echt geweldig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 22:06

Vandaag ging ik weer trainen met Havanna. Gisteren eerst gelongeerd, toen erop. Als je haar gaat verzamelen gaat ze hoog bokken, ben ik nu achter gekomen. Vandaag had ik les en was ik erop voorbereid. Eerst was ze ongelooflijk drammerig en wilde ze alleen maar hard. Tot ik op een gegeven moment mijn zit gevonden had en ze ging me toch een partij sjouwen. Haar koppie heerlijk naar benedenm, over haar rug, en met haar achterhand erbij. Stukjes wijken geoefend, ging ook zo goed. tweede helft gingen we voor onszelf rijden. Toen wilde ik haar verzamelen en hoppa daar ging dat kontje omhoog. Paar keeer flink voorwaarts gereden, toen weer opgepakt en verzameld. Toen ging het perfect!!! Wow, nu al naar twee weken gaat ze bij mij beter sjouwen. Linda ( love4ever hier op bokt) verzorgd haar. Dadelijk als mijn *taak* erop zit, en havanna perfect loopt naar mijn gevoel stop ik er weer mee, zodat linda weer lekker verder kan werken met haar!!!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 09:53

wat geweldig voor je dat ze nu zo loopt!!! echt lekker... ik had het willen zien, volgens mij zag dat er heel mooi uit hoor!! en wat zitten paardjes toch een stuk lekkerder als ze die rug lekker gaan gebruiken!!! heerlijk.... Lovers *zucht*

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:05

Fijn voor je dat je paard nu zo goed loopt!
Veel rij-plezier nog!
Grtzzz

Mag een vegetariƫr vlinders in zijn buik hebben?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 16:20

xxFiekexx schreef:
Fijn voor je dat je paard nu zo goed loopt!
Veel rij-plezier nog!
Grtzzz


Hoi, het is mijn eigen paardje niet Haha! Het is een paard dat ik 1 x (soms vaker) in de week train voor mensen. Die hebben gevraagd of ik dat wilde doen, aangezien mijn eigen paard ook zo'n heet bloedkikkertje is!!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, Zinzi_jewel en 7 bezoekers