*au* maar toch lekker gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

*au* maar toch lekker gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 16:26

Vanmorgen zou ik ook de jaarling van een vriendin doen die naast Polly staat. Eerst Polly eruit en toen Twinny gehaald, Pol was al een tijdje lekker bezig, we hadden haar voor het sleetje gespannen ze was superrustig ik liep ernaast en een vriendin op de slee. Twinny is natuurlijk maar een veulentje en die had nog nooit sneeuw gezien en begon enthousiast in het rond te springen en op een gegeven moment gaf ze een bokje, ja au daar stond ik dus vol tegen mijn knie, zoooo dat dee pijn zeg dat beest stond echt te kijken van wat is dit nou. Een vriendin heeft haar toen overgenomen en naar stal gebracht en ik in de auto zitten nou het begon al mooi dik te worden.
Ik kon dus amper lopen dus mijn vriendje Polly maar ingespannen en een stuk gaan mennen met haar ja je moet toch iets he.
We hebben bijna2 uur gemend maar ja mijn knie ging meer en meer pijn doen dus toch maar terug, ik heb voorzichtig uitgemest en mijn vriend de kruiwagen geleegd, paardje op stal en lekker naar huis waar ik nu dus met een dikke knie zit *auw*
Maar het rijden was heerlijk, lekker overal sneeuw, natuurlijk niet op de weg maar het is zo'n mooi gezicht!!

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 17:57

Beterschap met je knie!
Fijn dat je toch nog lekker gement hebt!
Party!! Grtzzz Party!!

Mag een vegetariƫr vlinders in zijn buik hebben?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Bielsje, ComscoreBot, gillian, JeRekers, lauralarissa, Vagabondo en 57 bezoekers