Gelukkig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-01 17:27

Dit bericht is niet om andere mensen de gek aan te steken omdat ze vervelende dingen meemaken. Ik vind gewoon dat ik ook leuke berichten moet kunnen plaatsen!

Na een vervelende periode achter de rug te hebben gehad, kan ik eindelijk zeggen dat ik ontzettend gelukkig ben! Ik start 10 februari mijn eerste wedstrijd sinds juli. De laatste in de B. Daarna begin ik in de L. Heb net mijn E-rijbewijs gehaald, dus ik kan mezelf naar de wedstrijden brengen. Tussen mijn vriend en mij gaat alles ontzettend goed, Muzefee doet het ontzettend goed, zowel dressuur als springen (echt super!), ik heb een leuke baan en mijn studie gaat erg goed! Ik heb een lieve hond (zie <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.depaardenstal.cjb.net" TARGET="_blank">www.depaardenstal.cjb.net</A><!-- BBCode End --> bij Staldeur) die momenteel bij mijn ouders woont. Ik heb een autootje die me overal heen brengt. Het is gewoon fantastisch!

Nou moet ik er wel bijzeggen dat de voorafgaande periode wat minder was. Mijn vriend heeft een flinke deuk in mijn van mijn zakcentjes bij elkaar gespaarde auto gereden, het leek erop alsof mijn paard verkocht zou worden, mijn vorige baan was niet leuk en er was een tentamen die ik maar niet kon halen...

Toch kan zo'n vervelende periode je wel doen beseffen hoe gelukkig je kunt zijn met kleine dingen!

Hiermee wil ik ook tegen anderen zeggen waarmee het even niet zo lekker loopt: kop op, er komen echt weer betere tijden. En door de slechte tijden besef je later vaak hoe gelukkig je bent. Ik wel tenminste.

Al met al kan ik nu zeggen: ik ben erg gelukkig! En ik geniet ervan zolang het kan!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 18:20

Jep ik ken 't heb een rottijd achter de rug een goede vriend van mij werd doodgereden nadat iemand stoer wou doen. alles zit dan tegen en verwerken kan haast niet omdat je maar met de rechtzaken bezig blijft.Hij was het broertje van mijn vriend dus dan is het ook weer wat dichterbij.
Maar het gaat lekker na 3 wedstrijden in de B ben ik in oktober voor het eerst L gestart tja 6 wedstrijden L en ik ben M1 startgerechtig op 2 proeven was ik overal eerste...volgende week selectie starten mijn droom was om met mijn eigenpaard aan het starnd te rijden (das echt naar de andere kant van het land vanaf hier) in maart ga ik met een goede vriendin met onze paarden een week naar ameland.
Ik mag rijden op beurzen waar ik vroeger van droomde paard&koets paard 2000 paard&landleven. maar ach ik heb ervaring genoeg om te weten dat het straks langzaam weer bergafwaarts gaat het dalletje in maar de berg zal daarna weer hoger zijn als je op het hoogtepunt bent
groetjes

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-01 23:18

Natuurlijk gaat het af en toe weer minder goed. Soms zelfs slecht. Maar als je maar weet dat het daarna altijd wel een keer weer beter wordt!
Hoorde ik vandaag dat de eigenaar van mijn paard een paar slechtaardig gezwelletjes in zijn blaas heeft. Daar heb je dus al weer zo'n dal. Vanmiddag voelde ik me nog helemaal supergelukkig, nu is dat hele gevoel ineens weer weg. K## !!! Sorry, ik vloek eigenlijk nooit, maar nu moest het even.... Ik weet ook wel dat die gezwelletjes wel weggehaald kunnen worden, maar het is toch wel even schrikken...
En ik weet ook wel dat


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, BarbaraNova, belindaap88, Bielsje, Lielle, Marigo, mika11, Nicollevs, singa, Supertje, ziechriet en 121 bezoekers