Hoog gesprongen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 19:58

En het ging lekker... vorige week denderde Waldo weer overal opaf en nam dan echt van die mega sprongen waarna ik hem noooit meer stil kon zetten. Dus ik nadenken, waar ligt dat nou aan, en ik kwam tot de conclusie dat ik te veel drijf en niet durf te wachten voor een sprong. Vandaag heb ik dus heel netjes gewacht zodat ie er een galopsprong voor kon maken ipv een megasprong overheen en dat werkte echt heel goed ! Tpen ging t zelfs zo lekker dat mn instructr. de oxer in nde dubbelsprong steeds hoger deed.. Dat was vreemd zitten joh, zo hoog springen!Het stelde misschien niet zoveel voor ik denk 90 cm tot 1 m, maar ik vond t best wel hoog! Ik kan alleen beter laag beginnen met Waldo want dan lukt t wat beter op die oxer ging ik ineens mn handen heel hoog houden zodat ie er niet goed overheen kwam, Verward Volgens mn instructr. kwam dat omdat je meer op je beugels moet gaan staan omdat hoger springen een langer zweefmoment betekent. Toen ik dat probeerde ging het goed, maar wel wennen hoor zo'n hindernis! Als ik ooit nog eens kan springen zoals een vrouw bij ons die ZZ springt.. als je die ziet joh, HOGE hindernissen, oxer bv en dan in een gebroken lijn erover. Tsskk... daar begin ik nog niet aan hihi dan schrikt Waldo zich doood en wil ie vast nooit meer springen LOL Party!!


Thirza

Berichten: 9260
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:03

goed joh ik durf niet echt te springen voor mij is 20 cm al hoog : moet je na gaan echt goed

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:03

wat leuk...
heb je vandaag er weer wat bij geleerd!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElviSiaBijou, journee, marinst, Martje80, Tara_13 en 81 bezoekers