Liksteen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 12:54

..gebruikt iemand van hier toevallig ook de 'Lik-it' steen?? Een ronde liksteen met een gat in het midden. In verschillende smaken te verkrijgen, je herkent ze aan het felgekleurde folie wat eromheen zit (oranje, blauw, groen, geel, rood). Ik heb er zo'n speelbal bij waar je 'm aan kunt bevestigen en Marillion deed er de eerste maanden niks mee. Ook Makepeace raakte het niet aan. Nou begon Make opeens als eerste aan dat ding te knagen en Maril heeft het overgenomen (staan tegenover elkaar). En nou heeft ie die liksteen opeens binnen een week op!Het kan geen kwaad ofzo (Phoebe had ' altijd binnen een dag op!!!), maar ik vind het zo vaag dat ie het opeens ontdekt heeft.
Zijn er meer paarden zo verzot op die dingen?

Groetjes Suzanne


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 12:57

Ik ken ze ja. Die dingen worden behoorlijk zacht als je er aan likt en zijn dan in no time op. Yordi bij ons op stal raakte dat ding eerst niet aan en toen ineens binnen een uur op. Tja hij is er niet ziek van geworden en eens in de zoveel tijd krijgt ie er eentje.

Vaak valt het ook gewoon op de grond. Wij deden plakband aan de uiteinde zodat ie het plastic niet uit elkaar kon doen en zo gewoon happen uit die liksteen pakte.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 15:53

Ja bij demps ook was ie ook in een dag op!!! Tong uitsteken vond ie volgens mij erg lekker.Alleen hij at het op in plaats van te likken
groetjes astrid

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 15:58

je kunt ze ook in zo'n rekje doen, dan doen ze er wat langer mee. Maar ondanks het rekje had Lois hem ook zo op. Hij is er gek op Vingers aflikken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 17:58

Ik heb die liksteen met kruiden van de paardendrogist Lot likt er af en toe aan maar als ik 'm ff bij een paard in de bak zet die 'm niet kent is ie in notime op die zijn er ook dol op.
Moonlight gaf ik er 1 en jahoor de volgende ochtend op.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, IngeK, Jorissie, noordje en 85 bezoekers