Jumping was leuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Jumping was leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 15:58

Ik was gister dus ook naar Jumping geweest en het was leuk!!! Anky deed helaas niet mee Verdrietig maar wel Coby van Baalen, Tineke bartels en Arjen Teeuwissen en die was eerste geworden!!! Z'n muziek viel een beetje uit maar hij reed gewoon goed door vol concentratie en werd eerste! Echt tof!!! 2de was Isabell Werts. Tineke Bartels reed op Jazz een pracht paard en het paard van Coby van Baalen vond ik ook prachtig!!! Wie waren er nog meer geweest???!!!

Play Like A Man, Win Like A Woman!


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 16:02

Ik vond beatriz Ferrer-Salat erg goed, mooie kür, anders dan de andere en die muziek erbij, erg mooi. Ik vond de nederlanders matig er werden te veel missers gemaakt in de kür!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 16:55

Ik vond die Spaanse dame ook goed. En Jan Brink die 2e is geworden vond ik ook een goede proef rijden. Arjen liet echt een mooie proef zien, wel triest dat dat met die muziek zo fout ging. Verder vond ik Jazz van Tineke niet mooi in aanleuning, veel te kort in de hals en Welcome viel mij vies tegen qua beweging. Antoinette Falandt heb ik in de ZZ-Licht ook al eens zien rijden en toen viel het me al op dat ze netjes rijdt. Ik vond dat ze in de Kür ook heel netjes reed. Bij de buitenlanders heb ik ook een hoop fouten gezien hoor! Met name aanleunings- en taktfouten.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 19:50

Ik ben ook geweest (ieder jaar) en Beatriz (de Spaanse) reed een fenomenale kur. Ze zat zelf wat slordig, maar reed een foutloze proef en de muziek was fantastisch, zo hoort een kur op muziek te zijn. Iedere overgang, verandering etc werd geaccentueerd, prachtig! Dat paard kwam wel 2 meter van de grond. Het was geen beauty om te zien, maar wat een talentvol paard! Kwijl
Zij had veel hoger moeten eindigen!! Boos!

Ik ken Briar al (van een videoband) van toen hij 3 jaar was. Geweldig dier! Ik vond de jurering zoals gewoonlijk weer niet helemaal in de haak. Overigens werkte het alleen maar in Arjen zijn voordeel dat zijn muziek haperde, want als je dan doorrijdt, wordt je pas echt goed beoordeeld. Maar eerlijk is eerlijk, hij reed ook een hele goede proef.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:10

Ik vond Arjen ook gewedlig, jezus, hoe kun je nou zo doorrijden als je muziek zo maf doet. Echt onwijs knap.
Beatriz Ferrer-Salat had idd hoger moeten eindigen, maarja, ze heeft (nog) geen bekende naam hè....die kür was echt gewaagd, eigenlijk wua kür zeg maar het beste. de rest vind ik zo stom, iedereen dezelfde muziekjes en diezelfde stomme panfluit....

Briar vind ik te weinig doen van achteren. In z'n lendenen zie je helemaal geen spanning en op sommige momenten komt de achterhand er echt drie meter achteraan. Hij is trouwens wel vooruit gegaan!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:05

Je bedoelt de drietallen op muziek?

Stal Hexagon was twee keer eerste!
Wij hadden de muziek even voor ze in elkaar geflansd. We hebben deels oude kuren van henzelf gebruikt en nieuwe muziek gemaakt voor het piaffe/passagedeel van Leunus en het eind dat ze met z'n drieen reden.

De namen:
Leunus en Laurens van Lieren en Thamar Zweistra, de paarden: Louisville, Rubiquil en Kyrain

Zaterdag was ik erbij en de kur van zondag heb ik net op video bekeken.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:27

Bleken er dus heel wat bokkers op de tribune te zitten gisteravond. Het grappige was dus wel dat je het niet van elkaar weet.
Het was een leuke avond, alleen achter ons zaten een paar mutsen die het nodig vonden om iedereen helemaal af te kraken en uitgebreid te vertellen wat de ruiters allemaal fout deden.
Op een gegeven moment heb ik maar vriendelijk gevraagd of ze hun kritiek voor zich wilde houden, en als ze het dan maar zo goed wisten dat ze dan maar zelf in de ring moesten rijden om de wereldbeker ipv op de tribune te zitten.
Tamara en ik werden niet echt vrolijk van deze mensen maar ze hielden wel meteen hun mond dicht.
Greetz

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ezranka, Fientj, marinst, Martje80 en 83 bezoekers