Wenga naar de kliniek gebracht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 13:20

Jullie weten allemaal denk ik wel dat Wenga straalkanker heeft en wordt geopereerd, zoniet kijk dan ff hier: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 10&forum=1

Wenga zou eigenlijk maandag weggaan, en dan zou ik meegaan, maar dat ging niet door. Nu zou ze dinsdag ochtend weggebracht worden, maar dan kon ik er niet bij zijn, wat ik heel jammer vond.
Woensdag kwam ik uit school en toen lag er een kaartje voor me op tafel. Die was van een meisje van stal met beterschap voor Wenga! Dat vond ik zo lief, dat ik even naar stal wou om haar te bedanken. Ik kom dus op stal ( ik dacht dat Wenga al een dag weg was), staat Wenga met dr hoofd uit haar stal te kijken! Nou daar kijk je wel van op hoor!
Ik haar uit de stal halen en even met haar wandelen, zet ik haar voor de stal op de poetsen, komt de eigenaar eraan lopen dat hij haar nu ging wegbrengen en of ik mee wou! Dat laat ik me natuurlijk niet 2x zeggen!
Wenga de trailer in, wat erg makkelijk ging en wegwezen!
Na een tijdje stopten we even bij een pompstation en ging ik even bij Wenga kijken. Ik had het deurtje nog niet open, of ze begon te hinniken! Ik haar dus even knuffelen en gerust stellen. De eigenaar komt terug ( hij had iets te eten gekocht) zei hij dat er iemand binnenstond en die zei dat hij toch echt dacht dat hij een paard hoorde hinniken ( hij zag de trailer niet) *LOL* *LOL* *LOL*
Na een tijdje op een industrieterrein ( Verward) rondzoeken, vonden we de kliniek. Maar we moesten even wachten, omdat ze met een ander paard bezig waren ( die een gebroken been had Scheve mond\ ) en Wenga er niet langs kon. Ik ging dus even met Wenga ronstappen.
Toen ze met dat andere paard klaarwaren kon Wenga naar haar stal. Mooie stallen hoor! Het paard waar ze voor Wenga mee bezig waren staat naast Wenga. Hij moet 4 weken stil staan aan 2 touwen, om het bot te laten helen...
De dierenarts kwam eraan en legde uit wat er met Wenga ging gebeuren. De 'verotte' delen van haar hoeven worden onder plaastelijke verdoving weggesneden en het is dus de bedoeling dat dat weer goed aangroeit. Het verband moet 4 (!) keer per dag verwisseld worden en de stal moet goed schoonblijven.
Na de uitleg nam ik afscheid van Wenga en gingen we terug naar huis. Ik ga zo snel mogelijk weer naar haar toe.
Duimen jullie dat het goedkomt?

Groetjes Marije



_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-12-13 13:22 ]</font>


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 13:25

Ja 't is ook zo'n schat he? Lovers
En dat buitenrijden gaat 100% zeker door!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 13:51

Sterkte hoor!! Duimen? Nergens voor nodig! Dit komt helemaal goed hoor!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:01

sterkte ermee
en het gaat helemaal goed komen

Love the life that you live, live the life that you love

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 16:30

Ik ben al druk aan het duimen!!! Doet me er trouwens aan denken...zou Wenga wel eens willen meeten...*grijnz* door alle verhalen heb ik al een heel beeld van haar gevormd, klopt waarschijnlijk helemaal niks van...ben dus erg nieuwsgierig...hihihi...maar ik hoop heel hard voor jou, Wenga en Henk dat ze voorspoedig zal genezen!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BritHittepit en 28 bezoekers