weer minimeeting

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 08:15

Om kwart over 6 zou ik Renate op halen en was met 10 over 6 keurig op tijd. Renate stond weeeeer onder de douche.
Om half 7 kwamen we erachter dat ze niet was verzopen onder de douche en konden we dan zowaar naar de mac toe.
jammie gegeten Vork en op weg naar manege Koopman.
Ff bij de les gekeken en daar kwam Maaike aan.
Ik kende haar al maar Renate herkende haar ook meteen want de pasfoto lijkt heeeeeeeeeel goed!
Maaike ging op een tinker met een heel leuk oog het was een maanoog maar in het midden weer gewoon heel grappig!
Nouja toen Maaike er zowat opzat kwam Marjolein eraan.
gezellie zitten kletsen Maaike d'r tinker bleek een turbo stand te hebben.
Persoonlijk vond ik de manege heeeeeeeeel hard achteruit gegaan vergeleken met in de tijd dat Renate er reed.
Paarden en pony's worden met tuigstangen gereden ook in de beginnerslessen fijne stille handjes)Er was 1 paard dat klapperde met zijn lippen onder het rijden en daar werd gewoon een neusriem dwars over de neusgaten gesnoerd.
Maaike rijd denk ik in 1 van de gevorderde lessen maar er werd alleen maar af en toe een figuur gezegd verder niets op houding ofzo gelet sommige reden heel lang op het verkeerde been en ik vond de lessen heel erg druk.
Wat ik wel knap vond is dat de paardenm die een uurtje niet hoeven te lopen met hoofdstel en zadel gewoon los in hun stal kunnen staan Lodewijk was binnen 5 min van zijn zadel en hoofdstel af *LOL* fijn kapot geschuurt ofzo.
Het tuig en de stallen zijn heel erg vooruit gegaan en er liepen echt leuke paardjes tussen.
Ook kun je onwijs veel doen aan het prikbord te zien.
volgende week zondag zijn ze op foxkids te zien bij Marieke.
Nouja na d'r les ging Maaike d'r kadootjes uitpakken zijn Renate en ik met marjo nog ff bij een beginnersles (denk ik ??) blijven kijken en toen weer naar huis gegaan nog ff een ijsje bij de mac gehaald en dat was het einde van onze minimeeting

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 08:27

ja was geselie. en t klopt wel dat er de laatste jaren veel verandert is. t is een echt bedrijf geworden. Het is ook een stuk commercieler maarja ze moet met der tijd meegaan. Maaike rijdt idd in een van de gevorderde lessen. (en de les daarna was een beginnersles). En Tosca (met die klepperlip) wordt al jaren zo gereden (geen excuus) en ook alleen bij Thea in de les omdat die zich er dood aan ergert. En die stangbitten Thea heeft t me wel uitgelegd en ik snap haar redenatie wel. de ponies die ermee worden gereden zijn van de weg trekkers die zetten t hoofd de andere kant op en trekken weg. voor die kleine kinderen geen houden aan. Met een stangbit hebben ze iets meer invloed. Thea kan kiezen tussen 2 kwade. of kinderen die alle kanten opworden getrokken (en die ponies die dat doen zijn ook niet de meest sociale en bijten nog wel eens in andermans kont. of trappen van zich af) of paarden met stangbit. en zij kiest dan voor de laatste.
vondt t wel heel erg gesellie dat jullie er waren. Weet renate ook wie ik ben (sjips nu kan ik niet meer ongestoord haar gesprekken afluisteren).

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 08:53

haha balen he?
ach je moet inderdaad met je tijd meegan dat is ook wel zo maar of het altijd ten goede is?
Heeft je moeder nog fijn gereden na wij wegwaren??

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 08:58

ja hoor ze zat op Amor. en daar is ze helemaal weg van. ze wil graag gewoon lekker rustig rijden dus dan gaat ze op Amor vindt ze heerlijk. En ach aan de ene kant is t balen dat t zo commercieel si geworden maar aan de andere kant. De shows zijn leuk om mee te doen en je went aan dat het rommeliger is. en ik merk t niet eens meer

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 18:04

amor is inderdaad wel een lievie.
tja, eerlijk gezegd vind ik het heel rommelig en er op achteruit gegaan. en tosca die kleppert met d'r lippen??? dat deed ze eerder nooit. en paarden rijden met een stang, ok als je een ervaren ruiter bent ben ik het er mee eens, maar met beginners?? nee. ok marjo je hebt het net wel uitgelegd waarom maar toch. ik rij crosby wel eens op een ongebroken trens,is een wel stangetje maar geen tuigstang zoals thea heeft). ik ben er zelf geen voorstander van, en als een paard d'r vandoor wil gaat ie toch wel ongeacht wat ie in zijn mond heeft hangen. dan heb ik liever een gebroken trensje dan een stang. dan verpest je meteen die mond met een stang. (marjo, denk ff aan de hengstenshow, toen had ik ook de ongebroken trens erin hangen en ik kreeg cros ook niet terug)
maar harry is nog steeds een poepie en pinkeltje en jody ook.
maar ik vind hianca weer wat angstiger geworden dan vroeger.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 18:13

Waar ik op vakantie ben geweest op het Heiderbos, daar werden ook alle paarden en ponys met stangen gereden....en soort elastieken als sperriempjes (hadden ze zelf gemaakt).

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 18:21

ja tuurlijk t is niet goed. maar weetje wat t is in de gevorderde lessen hoef je ook niet met zo'n bit te rijden. Als je thea zegt dat je liever met gewoon bit wil rijden kan dat. Maar niemand wil dat stang is net zo makkelijk. Enja dat de monden verpest worden van een stang heb t nog nooit gemerkt dus heb niet t gevoel dat ze er veel last van hebben.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 18:51

maar let maar is op bij beginnertjes. als er een vandoor gaat dan begint zo'n beginner vaak te rukkrn en dat is zeer pijnlijk!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:20

ja klopt. nouja thea's beslissing en niets aan te doen. Ik ben er ook geen voorstander van maar ik snap t wel waarom ze t doet.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:25

ach ja ik rij er toch niet meer, dus ik hoef er verder niet tegen aan te kijken. dat scheelt.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:03

pfff net wat je zegt Kim over die turbostand!!! gekke knol.... ik heb dr spierpijn van gekregen, kwam ook vast wel omdat ik al lang niet meer gereden had maar toch. maar t was wel leuk!!
en ik vond het heeeeel gesnellie dat jullie er waren, jammer dat we niet echt lang hebben kunnen kletsen maar dat komt nog wel een X denk ik. Marjo had jullie toch nog foto's laten zien?? enenenenenen??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 08:05

oja is waar ook! hehe foto's waren heeeeeeeel leuk zat er nou iets bonts bij?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:44

ja dat bonte shettie!!! stond ook op deze foto: [img]../upload/36/shetties.jpg[/img]
degene aan deze kant het dichtst bij de wagen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:46

O wat een SUPER foto........4 mini Humpies ahhhhhhhhhhh......ikke ook wille Lovers

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:21

ik wil ook zo'n shetje!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 3 bezoekers