Eerste onderlinge wedstrijdje met Barbiano

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 08:44

Pfffoooehhhh wat heb ik nu weer gedaan. Niet deze zondag maar de week daarop heb ik mijn eerste onderlinge wedstrijd met Barbiano. Ik wilde toch al wedstrijden gaan rijden maar nu vind ik het ontzettend spannend. Hij kan nogal ooit iets eng vinden en ik ben heel benieuwd hoe hij op de witte hekjes reageerd. Hebben jullie nog tips voor mij om mijn zenuwen te bedwingen. Ik dacht er zelf over om zeker drie kwartier voor de aanvangstijd van mijn proef Barbje al te gaan rijden om het hevige Extreme duivel eruit te halen. Alle tips zijn welkom. Groetjes Lisette


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:47

als je drie kawrtier nodig hebt om hem los te werken kan beter zien dat je er rapper opzit zodat je gewoon aan een lange teugel rond kan stappen en zo aan alles wennen! en ach eenmaal dat je binnen bent moet je denken dat je een 2de anky bent haha dan zal alles wel gaan .

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 09:01

Ik heb geen drie kwartier nodig om hem los te werken. Dan is hij niet zo kijkerig meer, denk ik. Ach ja we zien wel. Het zal waarschijnlijk meer aan mij liggen dan aan hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:13

wauw wat goed dat je hem zo rap loshebt! bij mij gaat het er ltijd wat moeilijker aan toe op wedstrijd haha [***] met zijn bloed Extreme duivel ik stap altijd een dik uur op voorhand op hoor!! met een lange teugel kwartier stappen en dan erdoor rijden en veel overgangen en tempowisslingen en als ie lo is stappen tot een 15 min voore mijn proefje neem ik hem op en zet hem in de zijgangen .Als ik binnenkom rijdt ik altijd een tourtje ronde de piste meetstal i middendraf om hem atteznt te maken en dan vlieg ik binnen.hehe veel succes!!

groetjes

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:27

Raldi en ik zouden ook beginnen met een onderlinge, die eigenlijks deze zaterdag gehouden zou wordne. helaas gaat ie neit door. waarschijnlijk ook volgende week. Nou begint het wel een beetje. al de winstpunten en prijzen die ik met hicky gehaald heb, lukt dat ook met Raldi? Hoe is Raldi op wedstrijden? Hoe reageert Raldi op stress? (ben namelijk altijd errug zenuwachtig op wedstrijden).

Okay, nou heel erg veel suc6 alvast!!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 09:48

Ik ben ook zenuwachtig altijd. Gelukkig geeft mijn moeder me op mijn donder als ik weer eens aan het overdrijven ben. Frusty Hihi ben ik ooit nogal goed in. Ik zeg nu we zien wel maar dan.....bibberdebibber.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:51

He, heel veel succes.
Zaterdag zou bij ons op de manege voor het eerst een uitwedstrijd georganiseerd worden (relaxed!) maar die ging dus niet door, het is nu onderling geworden....En telt mee voor de clubbeker. Ik hoop dat het goed gaat want ik sta gedeeld 1e in het 'klassement' (van de B, er rijden er bij ons op de manege 2 L en hoger niet (ja de intructrices wel) de manege bestaat nog niet zo heeeeel lang)
Succes!

:evaw:

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:40

Volgens mij is de enige methode om van de zenuwen af te komen veel wedstrijden rijden. In de B en de L was ik altijd ontzettend zenuwachtig, nu is dat eigenlijk helemaal over. Natuurlijk is er wel spanning, maar dat moet ook want je moet je concentreren.
Ik probeer altijd de spanning om te zetten in iets positiefs, concentratie dus.
Gewoon niet denken dat je het niet kunt, maar opletten wat je aan het doen bent. De les voor een wedstrijd neem ik het proefje altijd helemaal door met m'n instructrice, echt tot elk onderdeel goed loopt en dan aan elkaar plakken. Tijdens de proef op de wedstrijd probeer ik dan aan de dingen te denken die zei gezegd heeft.

Succes! Knipoog Rieja

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:00

Ik heb ook volgende week zondag (22 april) een onderlinge wedstrijd!!! Dus ik bibber met je mee Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BleikjA, Celebi, Desi_2409, DotBot, Elegance_, Mark0919, Martje80, Mieke, SusanH, Ubermetrics en 36 bezoekers