hihi foutje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 16:14

Ik had gister een goed idee, ik denk ik ga flair dr manen weer eens een keer trekken.

Flair vond het alleen niet zo`n goed plan, ze liep maar te kl*ten, heen en weer lopen, met haar hoofd schudden.

normaal vind ze het helemaal niet erg als ik haar manen trek, ze had gewoon geen zin denk ik.

toen kwam Larissa op de manege, ze zag dat ik zo aan het kl*ten was en ze zei weet je wat we doen, we knippen het en daarna doen we het met de uitdunschaar.

Ik denk nou das makkelijk dat is lekker snel klaar.

dus ik knippen hihi dat zag er natuurlijk niet uit ik had haar manen zo`n beetje in laagjes toen ik er mee klaar was. Larissa zei ja dat heb ik ook altijd bij mijn pony en het komt altijd weer goed als ik het daarna bijwerk met de uitdunschaar.

Ja dat heb ik maar aangenomen, en ik heb het haar maar ff laten doen verder.

Het is echt superkort geworden korter dan ik wou maja groeit wel weer hoop ik Haha! Haha! :


Ik moet het nog wel ff bijwerken het is nog steeds niet helemaal dat je zegt van ja das mooi.

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 16:55

Ach ja, dat gebeurd iedereen wel es een keer. En je leert er mooi weer van! De volgende keer maar weer trekken! hahah
Ik heb de manen van Gabber ook es een keer heel kort gemaakt omdat ze heel ongelijk waren, vond het geeeeen gezicht!! maar ik dacht ook, dat groeit er wel weer aan! Maar Gabber werd toen een beetje ziek, heel erg last van zijn rug enzo, en hij zat gewoon niet lekker in zijn vel! Toen was het groeien van de manen en de staart gestopt! Dus heeft hij een half jaar met van die achterlijk korte manen gelopen!! hahaha
Maar das allemaal al weer goed!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 17:28

hihi das helemaal balen

flair dr manen groeien heel snel, maar volgende keer doe ik dit niet meer. Ik moest toch wat ik had al een stuk getrokken en ik kreeg de rest niet meer voor mekaar.

Het staat op zich wel cool alleen het is niet echt gelijk, ze heeft nu een beetje een springerig effect.

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:44

Het maakt ook verder niet zoveel uit nee. Het groeit wel weer aan! Tenzij je een westrijd hebt binnenkort, dan gaat vlechten een beetje moeilijk! hhahaha

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:18

ik heb ooit es de manen van soraya van geknipt helemaal scheef Frusty
en ester vond het nog mooi ook nog Haha! Haha!
nee ik trek ze alleen nog maar staat iets mooier vind ik

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 23:21

Heb ik ook een keer gehad bij Goldie. Was aan het trekken en toen flipte ze helemaal(OEPS!).
Toen ben ik ook maar met de uitdunschaar verder gegaan en na 1 uur knippen was het gelukkig weer netjes. Ben bang dat mijn zusje me anders wa thad aangedaan, het was ook nog vlak voor een springwedstrijd...Haha!

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 11:01

Ik hoop dat ik mysty dr manen nooit hoef te knippen, ben net zo trots dat ze al "zo lang" zijn Haha!
En maar hopen dat pink niet aan dr manen begint te kangen *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 11:05

Pinky's manen heb ik ook een keer flink kort geknipt, was gewoon echt nodig. Hij had erg lange manen maar het zag er niet meer uit.
Na een paar maandjes is het weer mooi op lengte, ik denk dat ik het zo hou want met lange manen zie je zijn mooie nekkie niet en worden ze snel ongelijk door de teugels ed...