Houdt dit in...?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 18:52

...dat we weer wedstrijden mogen rijden? En lessen? Pling

<i>Wijziging Tijdelijke regeling evenementenverbod vee en pluimvee mond- en klauwzeer 2001
dd.10-04-2001 19:00 uur
10 april 2001
Toelichting

Met de onderhavige wijziging van de Tijdelijke regeling evenementenverbod vee en pluimvee, wordt het evenementenverbod versoepeld. Deze versoepeling houdt in dat het verbod niet langer geldt voor evenementen met het oog waarop paardachtigen afkomstig van een bedrijf waar geen evenhoevigen worden gehouden, worden verzameld.
Voor de volledigheid zij er op gewezen dat binnen de toezichtsgebieden een vervoersverbod geldt voor paardachtigen, zodat paardachtigen uit die gebieden zijn uitgesloten van deelname aan bedoelde evenementen.</i>


Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 19:48

Ja Kitty, dat betekent het inderdaad. De verenigingslessen gingen bij ons toch al door. Ik ben benieuwd wat de basisorganisaties nu gaan doen met de wedstrijden!! Zie ook topic solidair of niet, ik had dit berichtje nog niet gelezen.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 19:53

in april was alles toch zowiezo al afgelast?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:06

ik mag nogsteeds niets........

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:22

Ik ben wel heel blij, maar toch vind ik het vaag en misschien zelfs wel wat naief! Ik bedoel: hoe weet je nou of er niet stiekum TOCH mensen komen die WEL bij evenhoevigen staan? Je zult ze er altijd tussen hebben, dat weet ik nou al.
Laten we maar vooral hopen dat het hele MKZ gauw achter de rug is, dat zou het mooiste zijn..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:26

Huilen Frusty aghhhhhhhhhhhhhhhh Ik mag nog steeds nix! *baal*
Ik zit nl. in een gevaren driehoek!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 07:53

same als steef...........Verdrietig
maarja ik val er gelukkig net een paar honder meter buiten dus worden we niet geruimd alleen is ons bedrijf wel toezichtgebied

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 07:58

ik ben echt blij dat ik hier in zuid-holland woon

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 09:12

Het is inderdaad erg vervelend voor mensen die in probleemgebieden wonen. Sorry dat ik meteen enthousiast dit berichtje op bokt gooide, maar ik was zelf erg blij door dit bericht.
Ik heb inderdaad geen idee hoe men hiermee om gaat. Bij ons op de manege rijden ook een aantal mensen die koeien of schapen bezitten. Zegt de manege dat alle lessen nog niet doorgaan of zullen ze nu ineens wel doorgaan?
Ik begrijp het ook erg goed als de lessen nog niet doorgaan en daar zou ik ook vrede mee hebben.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:16

volgens mij mogen ALLEEN onderlinge doorgaan. onze was zaterdag, maar helaas afgezegd. nou hopen dat ie volgende week doorgaat. ik wil wel ff kijken hoe hoog ik met Raldi scoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArtHorse, maliejane en 50 bezoekers