Ziek paard op school? wat vinde jullie?¿?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
love4ever
Berichten: 31
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 15:48

hallo mense....
Waar ik op school zit hebbe ze dus 2 paarden op school staan.
nou willen ze met de open dag dat MAGIC op school komt staan, een kruising Shire/Tinker!
'trekt veel bezoekers' zegt de school leiding
'maakt veel probleme' zeggen de kinderen!

Het is wel een mooi paard, maar mag niet aangeraakt worden en het is nu ziek....
Wat heeft het dan voor een nut?
1 van de 'schoolpaarden' moet zijn stal verlaten omdat die MAGIC er zo nodig in moet...
dat slaat toch nergens op Frusty

als ze er zo nodig nog een paar bij willen stallen voor de open dag, zet dan een leuk shetlandertje neer die wel aangeraakt mag worden... is toch veel leuker?!

Ik vind dit niet kunnen!
En jullie? Scheve mond\

_________________
Lovers I Love Havanna! Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: love4ever op 2001-12-04 14:51 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 16:04

Lijkt me voor het paard ook niet wenselijk als 'ie ziek is.....

love4ever
Berichten: 31
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 16:11

nee dat d8 ik ook, maar dat kind zegt dat die niet zo heel erg ziek is en haar paard het wel leuk vind....
nou....... WAT EEN LOL voor dat paard... hij mag nie eens aangeraakt worden!!
het is alleen leuk voor haar want iedereen komtnaar haar toe van; 'o wat een mooi paard'

tja..... magic is wel een mooi paard maar ik denk dat het leuker is als die in elk geval gewoon ge-aait mag worden!

trouwens... ff een andere vraag erbij....
is het eigenlijk normaal als je paard in de winter véél frisser word dan in de zomer?
natuurlijk wel ee beetje omdat het beter uit te houden is voor de paarden maar om dan vééééél frisser te worde...... GEEN IDEE! Verward

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 16:17

Volgens mij wordt elk paard in de winter wel wat frisser, zeker als ze een deken op hebben of geschoren zijn. Dan gaat de lekkere warme pyjama uit en moeten ze in d'r blootje in de wind of regen. Dan zou ik ook wat harder lopen?!? Lijkt me wel normaal hoor, als het de spuigaten uitloopt, even de DA bellen, misschien is er iets anders aan de hand.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 16:50

yep, ik heb ook ervaring met frissere paardjes in de winter, is bij heel veel paarden zo hoor....
Het moet alleen niet zo zijn dat het in de zomer een brave sul is, en in de winter je er steeds afbokt ofzo... das natuurlijk niet de bedoeling..

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:49

paarden op school? Op wat voor school zitten jullie dan?

sorry, dom belgje Dromen

love4ever
Berichten: 31
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 18:58

tuurlijk niet, geen 1 vraag is dom!
mijn vraag is ook nie zo lekker.... voor sommige is het misschien erg logisch dat paarden in de winter frisser zijn dan in de zomer maar voor mij was dat dus ff niet het geval, mn shetlandertje had geen reactie op de warmte (of kou)
of de zon nou scheen, of het onweerde en regende, het maakte hem niks uit!
maar de k.w.p.n. paarden die ik rij, hebbe er WEL reactie op!
op stal...... niks aan de hand!
maar kome ze de stal uit... nou dan kan je het beleve!!

maar ja... blijkbaar is dat niet alleen bij mij het geval!

ow en trouwens... nog ff antwoord op de vraag op welke school ik zat, ik zit op een 'groene school'
het Wellantcollege in Hoogland (heette eerst; AOC Hoogland)

naja, ik hoor vast nog wel wat!
doeidoei
xx Linda Pling