Weet iemand een goede hoefsmid?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 14:47

Als het buitenseizoen weer begint, wil ik mijn paard op ijzers hebben. Mijn hoefsmid bekapt alleen. Weet iemand een goede hoefsmid, die ook beslaat, in de buurt van Assen? Als ik haar niet op ijzers heb, kan ik de springwedstrijden wel vergeten...

Huilen


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 14:50

ik zou het echt niet weten. ik woon namelijk helemaal aan de andere kant en mijn smid gaat vast niet naar Assen.

als het nou Asten was...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 14:52

Maar misschien dat er iemand wel uit de buurt van Assen komt... Je kunt het nooit weten.
Ik zou op zich ook eens in de les kunnen vragen. Nou ja, ik heb ook nog wel even (euh... tot april)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 18:31

Rieja komt uit Beilen oid.. da's toch aardig in de buurt. Moet je haar evt een mailtje sturen (bij haar profile). Anders kan ik het wel ff vragen, of Heikie ofzo...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 22:14

Beilen is inderdaad in de buurt. Ik zal eens even aan haar vragen. Het kan nog even wachten, want in april begint het buitenseizoen pas, maar toch...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 11:15

oliebol zeg! Net een probleempje met i-net, is m'n hele berichtje weg! Kan ik weer opnieuw typen! bleeeeh!
Naja in ieder geval:
Kitty, mijn hoefsmid komt uit Hoogeveen en ik ben heel erg goed te spreken over hem! Hij is rustig, niet agressief tegen de paarden, heel precies en hij weet als geen ander waar hij over praat! Hij komt z'n afspraken na en.....ja, wat nog meer eigenlijk? Ik vind hem vrij duur: wij hebben alle paarden (5) op blote voeten staan, maar het bekappen kost ƒ 50,-, best wel duur dus! Maar daar levert hij ook vakwerk voor! En gezien het tekort aan hoefsmeden en het aantal beunhazen dat rondzwerft en zichzelf hoefsmid noemt, betaal ik het toch maar! EN ik hou zoveel mogelijk zelf de hoefjes een beetje bij, dat scheelt toch af en toe weer 50 piek!
Mijn hoefsmid heet:
Herman Mus
Beukerswijk 1
7913 VS Hollandscheveld
(0528) 34 45 41

Eerder had ik een hoefsmid ui te buurt van Assen, Jan Faber, maar op een gegeven moment kon ik hem telefonisch niet meer bereiken en ik had geen adres.....Wel balen dus! Want dat was ook een hele fijne hoefsmid en minder duur! maar ja!

Zie maar wat je er mee doet en in ieder geval sterkte met zoeken!

Liefs, Ten

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-01 15:30

He, dank je wel! Daar heb ik wat aan! Ik zal het adres noteren en zodra ze beslagen moet worden, zal ik eens contact met hem opnemen. Bekappen laat ik binnenkort eerst nog wel door onze eigen hoefsmid doen. Jammer eigenlijk dat hij zelf niet beslaat...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, Ginny135, GrapeshotBot, Luna_Rose, SusanH, tienus63 en 117 bezoekers