Paardje verkopen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 21:06

M'n vriendin heeft hele erge pech gehad met haar paardje. Ze zuigt lucht en er valt niet op te rijden! M'n vriendinnetje, haar zusje en haar moeder willen er allemaal niet meer op rijden. Telkens als je de teugels op maat neemt gaat ze steigeren, ze is heeel gespannen en als je dus druk op het paardje zit met je handen, en aan de teugels trekt wordt ze helemaal gek!!!! Ze hebben er alles aan gedaan! Maar het blijkt dus dat ze een trauma in haar hoofd heeft. En ze raakt dus elke keer helemaal gestresst. Nou vroeg ze of ik er een paar keer op wou rijden want hun hebben er echt geen plezier meer in. Natuurlijk wil ik dat!! Dus ik heb nou een paar keer op haar gereden (reed daarvoor ook al weleens op haar) en ze ging heel goed! Ze liep heel ontspannen, is geen een keer omhoog gekomen en ging lekker nageven. Dus toen vroeg de eigenaresse of ik 'm voor wou rijden als er kopers kwamen. Ik vind het heel jammer als ze weggaat want het is een superpaard! Ze is heeeel lief in de omgang, het is een geloof 8 jarige merrie, hele goede papieren, stermerrie en heel rustig, in het bos lekker te rijden ook wel in de bak maar met een serieuse gevorderde ruiter die iets wil bereieken. Ze loopt l dressuur en springen. Dus als iemand nog intresse heeft......pb me maar! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:15

maar kan ze dan wel wedstrijden enzo rijden met al die drukte als ze een trauma in haar hoofd heeft
wat zonde zeg. ik hoop dat ie een leuke baas krijgt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:09

zo te horen heeft dat paard geen trauma of ja toch wel door de eigenaren? wie trek een paard nou zo dat ie gaat steigeren. Blijkbaar rijd jij wel met een zachte hand dat ze bij jou wel ontspant en nageeft. Als je al zoveel stress krijgt wanneer iemand de teugels alleen maar oppakt...

Fijn voor het paardje dat ie verkocht wordt hopelijk aan iemand die 'm net zo netjes kan rijden als jij doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 12:03

Apart hoor dat dat paard een trauma in haar hoofd heeft. Blijkbaar uit zich dat alleen als de eigenaren het paard rijden want bij jou is dit paard juist heel braaf en rustig.
Zo te lezen is er helemaal niets mis met dit paard maar kunnen de eigenaren gewoon niet rijden. Dat geeft niets hoor maar ga nu niet vertellen dat het aan het paard ligt!!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-01 20:17

Dat heb ik ook niet verzonnen dat werd mij verteld.