Het stomst.... :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 18:21

jaja de allerstomste actie ooit is vast van mij afkomstig... Ik ging buitenrijden smane met iemand anders die er al opzit... dus ik zadel heeel snel... en erop... wij rijden... kom ik halverwege de rit erachter dat ik de teugels gekruisd over de hals had gedaan.... ik dacht al.. waarom gaat ie nou naar links als ik naar rechts stuur? Bloos

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:22

hahaha dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erug dom..... Frusty
haha ik heb dat ook weleens gehad maar had het eigenlijk had al heel snel door....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:28

wow!

gefeliciteerd!
Volgens mij is dit één van de domste acties allertijden! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:31

Hahaha!
Ik heb wel eens dat ik opstap met de teugels in mijn hand, zonder ze over de hals te doen Frusty
Gewoon totaal niet opletten, dan krijg je zulke dingen.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:10

haha dan gaat het idd niet zo makkelijk he Haha!
heb ik ook wel eens..maar merk het altijd voor ik er op zit *LOL* haha goeie actie Haha! *LOL* Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:44

wow
bokt domste actie van de eeuw Pling
haha

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:01

hahaha, lijkt me best wel comisch als je naar rechts stuurt dattie dan naar links gaat. Maar gaat het sturen dan niet wat stroever ofzo??????
Ik vind het in ieder geval een onwijs leuke actie!!!!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 10:21

Oh dan valt dat van mij nog wel mee *LOL*
Lijkt me wel geinig als je daar achter komt, dan voel je je ook goed stom.
Hihihi, gelukkig heeft iedereen dus wel eens last van het ''stomme muts'' syndroom *LOL* *LOL* *LOL*

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 11:28

Ach joh, dat valt nog mee! Een oudstalgenootje van mij wilde haar opgezadelde paard meenemen naar de bak, maar het dier liep niet mee. Na een paar keer zeuren gaf ze hem een doodklap met haar zweep.

Bleek dat het arme dier nog vaststond met het halster om zijn nek.... Die griet heeft een commentaar gehad!! Terecht in dit geval. Jouw actie is leuker hoor!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:10

uhm ja dat klinkt inderdaad DOM Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:31

Hahahaha hoe dom kan je zijn. Schijnheilig
Dat merk ik altijd meteen als de teugels gekruisd zitten. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:54

Op de oude manege heb ik het ooit meegemaakt dat een vrouwtje die al meer dan 10 jaar reed (op vakantie en op een andere manege) een paard moest zadelen. Had ze dat nog nooit gedaan maar dat zei ze niet. Kwam ze de les binnen met het zadel achterste voren Frusty
Ze wilde nog opstijgen ook Frusty
Pas toen iemand vroeg of ze het zadel niet een beetj eraar er op had liggen zag ze het, ze vond het al zo raar maar adacht dat het aan het zadel lag Lips are sealed

Dat bestaat toch niet? Dat je dat zo doet, een volwassen vrouw. het is dat ik het zlef heb gezien anders had ik het verhaal met een flinke korrel zout genomen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:02

Citaat:
Op 2001-11-29 10:28, schreef Mieke:
Ach joh, dat valt nog mee! Een oudstalgenootje van mij wilde haar opgezadelde paard meenemen naar de bak, maar het dier liep niet mee. Na een paar keer zeuren gaf ze hem een doodklap met haar zweep.

Bleek dat het arme dier nog vaststond met het halster om zijn nek.... Die griet heeft een commentaar gehad!! Terecht in dit geval. Jouw actie is leuker hoor!


Dit heb ik dus ook een keer gehad Bloos

Niet met die klap hoor, maar ik trok mijn paard mee en ik dacht: waarom blijft ze nou staan?? Maar toen stond ze dus nog vast aan het halster. Haha!

Maar die gekruisde teugels is ook wel een geweldige actie!:))

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:23

Het domste wat mij vandaag overkwam, was dat ik samen met Sanne (van hier Sanne2) een kwis ging doen. (meerkeuze vragen)
Zij zou dus al die vragen beantwoorden en ik zou opschrijven op het antwoordenblad of het goed was.
Wat doe ik, ik geef haar het antwoorde blad en ik ga de vragen oplezen Haha!
Ik had dus de eerste vraag voorgelezen en vroeg wat zij dacht, zij heel droog; uuhhm B?
Frusty Ik was er echt niet bij met me hoofd, hahaha

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:53

Weet je wat pas leuk is? het volgende:
ER was eens een paard met bolle grasbuik, en een meisje die toevallig Laudine heette. Ze ging opzadelen end acht: aansingelen doe ik straks wel. Maar omdat ze heel erg haast had vergat ze het. Toen ze opsteeg hing het zadel dus aan de zijkant. Dat zag er zo dom uit, dat ze dubbel lag, en haar paard maar glazig kijken...

Echt gebeurd, ik donderde natuurlijk om, maar ik heb zelden zo gelachen.

Ook heel charmant was mijn opstijgactie met Jopie die een beetje in onbalans was, Toen ik dus met een enorme sprong opsteeg (weet niet eens waarom) en hij een stapje opzij deed om t te corrigeren vloog ik er bijna aan de andere kant overheen. Kon nog net de manen grijpen. Bloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:04

hahaha ja!! of dan wil ik opstijgen via een blok en dan net je been over het zadel hebben en dan snel der kont wegdraaien he!! Haha! Haha! daar lig je dan en Maart maar grijnzen Haha! Haha! Clown Knipoog

of zonder zadel op willen springen en er dan doodleuk aan de andere kant weer afglijden Haha!

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:37

Ok, deze is ook wel dom, ik reed op Barney(die kent tessa-n wel) en ik wou opstappen, dus ik dacht die blijft wel staan dus die teugels gewoon lang gelaten, ik wil me been over t zadel doen en gaat ie opeens draven dus ik glij er aan de andere kant weer af.

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:49

Ik was een keertje op een manege en daar stonden alle pony's/paarden in stands, kom ik langs die stands gelopen stond daar een meisje te schreeuwen tegen haar pony, dus ik daar naartoe zei ze dat de 'stomme knol' niet uit z'n stand wilde komen ik ff kijken en wat bleek nou : ze had de pony aan z'n stand vastgesingeld!!!!!!!!!!!!!! Frusty
Dus die arme pony had voor niks op z'n kop gekregen zielig he!!!!!!!!!!!!!!!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:55

Oh ja, dat nog vast staan had ik ook laatst, maar dan in de trailer.

Hij is wel vaker een beetje treuzelig bij het eruit gaan, en omdat ik langs de weg uitlaad is dat soms best irritant als hij net zo lang wacht tot er weer een auto aankomt.

Laatst wou hij dus ook niet, dus ik mopperen en aan z'n staart en deken trekken, tot ik langs hem keek en zag dat ik het touwtje nog niet losgemaakt had Frusty Bloos . Snel de stang er weer achter gedaan en voor losgemaakt, en die keer beloonde ik hem toch maar...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:21

Ik wou een keertje zonder zadel opstijgen. Dus ik een voetje vragen maar ja omdat ik aan de rechterkant stond gaf ik het verkeerde voetje maar wou er wel normaal opkomen dus been over de hals, andere been over de hals, straattegels.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:25

Ik wou eens een keer zonder zadel rijden, maar ik was erg lui en ik dacht, al die moeite met dat opsringen, weet je wat ik doe... ik pak wel een stoel uit de kantine. Ik sta dus op die stoel en wil opstappen... breekt er inene een poot af....dus die stoel schuift achterover en ik val mee, nu ben ik niet een van de dunste en Jerai was toen ook aardig rond, dus ik zat klem tussen Jerai en de stoel *LOL* zie je 't voor je. En in plaats van dat jerai dan eens een keer met reden opzij springt, blijft ze doodleuk staan, waardoor ik geen kant op kon. Gelukkig kwam er na een paar minuten een stalgenoot die na een lachbui van 10 minuten mij uit mijn benarde positie kon bevrijden.

Ze heeft me daarna nog een voetje gegeven ook Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 23:03

Citaat:
Op 2001-12-01 19:37, schreef corinepgek:
Ok, deze is ook wel dom, ik reed op Barney(die kent tessa-n wel) en ik wou opstappen, dus ik dacht die blijft wel staan dus die teugels gewoon lang gelaten, ik wil me been over t zadel doen en gaat ie opeens draven dus ik glij er aan de andere kant weer af.


Zoiets heb ik ook gehad.
Op m'n vorige manege reed ik op Happy
ik stapte op, wilde net m'n been eroverheen doen en toen schrok Happy ineens van een rondvliegend plastic zakje, dus hij schiet ineens vooruit en ik zat achter het zadel Haha!
Toen viel ik er een beetje heel erg hard af, want dat beest bokte toen zoooooooooooo hoog.
p.s Corine, heb je Natalie nog gezien toen we 2 weken geleden gingen springen?