vlechten (aigain)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 10:21

wat zou mooier zijn voor honey?
Allemaal kleine knotjes? Wat minder knotjes en dan wat dikker, alles aal 1 kant, of ook dubbel vlechten? (ze heeft een dubbele manenkam)
Anouk maakt tegenwoordig altijd 2 vlechtjes in honey's voorpluk. Dan is ze een beetje pipi lankous paard!!!!
Haha, is wel melig hoor


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 15:07

Weet je wat ook leuk is? Een matje! Staat vast ook stoer bij Honey. Ik vind vlechten het mooist als je niet te dunne knotjes hebt. De jachtpaarden vlechten wij altijd met 13/14 knotjes, dan zijn ze net dik genoeg. Er is ook een vrouwtje bij ons op stal die vlecht 25 knotjes ofzo en ipv oprollen plakt ze ze dubbel met tape, dat vind ik niet echt mooi. Ik ga voor de ronde knotjes aan een kant!! Party!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 15:22

jaaa dat deden we ook altijd bij marnix, als we op weg gingen naar voltige wedstrijd. kijk:

[img]../upload/98/p1123152.jpg[/img]

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 18:51

hoe lang zijn de manen van honey ongeveer als ze lang zijn zou ik een matje maken anders dikke knotjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Cantheon, Donnatella, furious, Isa_Sofie, MairiMacBran, mamabird, Marsie2, MissWeenie, MyWishMax, Nele80, RoxanneJessy, Vagabondo, Vuri en 109 bezoekers