Verslag van de dag Op de manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayraa

Berichten: 557
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: Lichtenvoorde

Verslag van de dag Op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 20:43

Hallo Paardenmensen,

vanmorgen lekker naar de manege gegaan.Eerst ben ik daar even de ruitershop in gedoken met mijn mams Haha! .Ik heb daar een paar sporen en sporenriempjes gekocht.Daarna even les kijken en dan lekker rijden.Struner (de haflinger waar ik elke zaterdag rijles op heb) was op het eerst best wel actief maar later best sloompies Het was heel erg leuk die les helemaal omdat ik voor het eerst met sporen reed en dat heel goed ging.S'middags voltige gehad wat ook erg goed ging ( wij oefenen voor de opening in december op de manege)

nou dat was mijn dag op de manege...

groetjes Mij

Het 4jarige topic Kleuters veroveren de wereld Join the club


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:02

Leuk, maare mogen jullie gewoon met sporen rijden :S

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Mayraa

Berichten: 557
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 21:11

nee tuurlijk niet.Stel je voor dat er iemand aankomt die niet kan rijden maar wel gaat rijden met sporen.Bij ons word er op het sportcentrum gekeken of je er aantoe bent.Na 6 jaar lang rijden en doen heeft mijn intructrice verteld dat ik met sporen mag rijden.Eerder wou ik het ook nog niet omdat ik bang was dat ik het paard pijn zou doen

groetjes Mayra

Het 4jarige topic Kleuters veroveren de wereld Join the club


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cjuan, dazai, Donnatella, kimmetje26, Letje01, masyo, Nienken, Sky_As, turtlelito, WillemijnL, Zinzi_jewel en 95 bezoekers