Eindelijk de papieren...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 15:40

Ik heb al 2 maanden geleden ofzo de stamboek papieren en de hele mikmak naar het KVTH gestuurd, en vandaag eindelijk teruggehad!!!

Ging dus ff om een overschrijving van de vorige eigenaar haar naam op mijn naam...
Moet dat nou zo belachelijk lang duren? Tsk.
kWas nog twaalfenhalve piek ongeveer kwijt voor het verzenden, want dat had ik ff aangetekend gedaan, stel dat ze eens zouden kwijtraken!

Duurt het bij julie ook altijd zo lang?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 16:18

nee absoluut niet, ik heb m gewoon met de post verstuurd, kreeg een acceptgiro, betaald en de juiste papieren terug, makkelijk en vlot
(allè voor de bureaucratie dan e)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 16:21

ik had ik maart ofzo mijn papieren naar het stamboek gestuurd. Hon ging over naar een ander stamboek. in OKTOBER!!!! kwam eindelijk de controleur, ivm de MKZ mochten ze niet eerder komen, en was er inmiddels een behoorlijke wachtliujst ontstaan

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 16:50

Misschien dat het ook wel komt omdat ze ondertussen verhuist zijn oid, want ze hebben ineens een ander adres, heb het dus eerst ook nog es naar het foutieve adres gestuurd... Bloos Boos!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 18:08

Ik had na ruim twee maanden nog steeds geen papieren. Geklaagd, toen waren ze wel opgestuurd maar nooit bij mij aangekomen. Na een hoop gezeur stuurden ze mij nogmaals de papieren nu aangetekend en jawel kreeg ik de papieren van een ander paard Verward Verward Verward
Nog een keer gebeld en nu heb ik eindelijk de juiste papieren, die van het andere paard heb ik maar teruggestuurd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, sterregoud, Vlindy en 38 bezoekers