Eigenlijk Verslag Van De Week

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sissa

Berichten: 1034
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Ede

Eigenlijk Verslag Van De Week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 22:50

Jaaa Eindelijk kwam ze dan:

De nieuwe haf op de stal waar ik rijdt (ik rijd haffies in voor de verkoop & ik rijd een 3 kwart arabiertje vast)
Ik was echt heel nieuwschierig en kon t bijna niet meer uithouden Tong uitsteken
De haf, genaamd Jorita is een echte drammerd, ze is bij haar vorige eigenaar heel erg verwend!
Toen ze aankwam zagen we al dat ze niet zo goed was opgevoed, ook wisten we niet of ze was ingereden: wat bleek dus, ze was half ingereden, kon alleen maar stappen en draven.
Dus toen ze eenmaal een beetje gewend was aan dr nieuwe plekkie (na 3 dgn ong) zijn me met haar aan de slag gegaan. Eerst aan de longe, en later los. Ze heeft echt een consequente hand nodig want ze dramt echt door!
Toen ze de stap en draf eenmaal onder de knie had gingen we eens voltes en alles oefenen...aan het begin deed ze het helemaal niet en viel ze steeds over dr rechterschouder heen...nu doet ze het helemaal perfect Haha! . Paar dagen daarna zijn we de galop gaan proberen * RAMP * aan 1 stuk door bokken, maarja ook na een paar dagen kreeg ze daar genoeg van, en nu galoppeerd ze alleen linksom nog met bok (rechtsom niet Haha! )
Vandaag zijn we voor t eerst de weg op gegaan om te kijken hoe ze op het verkeer zou reageren...* ahum * mevrouwtje is nergens bang voor alleen dan voor schapen en koeien Tong uitsteken ... Vrachtwagens en trekkers vind ze helemaal niet interessant Tong uitsteken
Maarja nu ze eenmaal een beetje ingereden is staat ze te koop Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Ik hoop dat niemand haar wil hebben Tong uitsteken blijft ze lekker langer Tong uitsteken

o ja fotos volgen nog Haha! Haha!

:D :D :D :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx en 31 bezoekers