de fyshiotherapeut en mijn 'groene' pony

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 18:28

Ik had eerst problemen met mn pony aan de teugel rijden, haar te buigen etc. etc; Mijn pony had erg last van haar rug, nadat de fyshio 2 weken terug, en vandaag weer is geweest, is de pijn helemaal weg. Dat is een groot voordeel. Maar wat blijkt is dat mijn pony ook nog veel groener is dan we dachten; ze heeft geen stuur en heeft nooit geleerd te buigen.Bij de aankoop zijn we volkomen verkeerd ingelicht, en omdat dit mn eerste ponytje was had ik zelf van kopen etc. geen verstand. De fushiotherapeut leert me nu vanuit mn zit te rijden en door me aan te spannen haar te laten nageven, dit ging in stap aardig, maar draven...oeee ik voel me echt heel vreemd. Mijn hele rijstijl (wat ik nu besef dat gewoon flut was) wordt aangepast, maar ik merk dat eigenlijk maar heel weinig vanuit hun zit rijden, maar iedereen juist op het bit. Ik deed dit dus zelf ook...maar heb nu ontdekt hoe gaaf het is om te merken dat je pony eigenlijk alleen door je zit zo goed op je reageerd!! Zo dit moest ik gewoon even kwijt, omdat ik het heel erg vreemd vind hoe ik eigenlijk opnieuw moet beginnen met mijn rijden, en ik moet eigenlijk mijn pony helemaal opnieuw leren sturen, ik moet haar gewoon helemaal opnieuw inrijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, MairiMacBran, Mark0919, Martje70, SentiBot en 47 bezoekers