eindelijk wat met Foalidge gedaan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 22:38

het was gistere dan zo ver, ik praat er al een tijd over maar doet er weinig aan! Bloos ik dacht vandaag is je vakantie over shat ik ga beginne met inrijden,,, ze is 4 dus moet makelijk kenne
ik haar naar binne gehaalt en wat gepoetst,, toen hoofdstel aan,, en longeer roller ,,het maakte haar niets uit,,, toen de zij teugels er aan en lekker laten staan voor een half uurtje ze was heel rustig en toen ik terug kwam na een kopje thee riep ze me heel hard,, (wat lief) nou ik denk doe ik je zadeltje maar op ook dat was geen probleem ze bleef heel lief en rustig,,,, dat weer een half uur laten zitten ,, en aangezien ik me rug zeer heb gedan kon ik er niet op dus dan maar 2 zaken aarde over het zadel gehange en wat denk je ze deed niets lief er rustig mee weg geen bokken of niets en ging toen uitgebrijd gras staan eten met zadel en zakken er op,,, ik was heel erg onder de indruk dat ik dat zo maar van haar mocht doen, wat een schat! toen haar even gewassen en ge clipt rond haar gezicht en oren en ook dat was goed,, was best een volle grote dag voor haar oja en ze liep ook no zo de trailer in na 2 jaar het ding niet gezien te hebben,,, ik was ape trots op haar,, mischien dat ik haar toch niet verkoop dan,,, ik zeg wel altijd dat ik het doe maar kan het niet over me hard verkrijgen Clown Pling


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:43

Wat goed!
Waarom wou je haar verkopen dan?

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:19

Gaaf Cathy, dat het zo goed gaat met Foalidge, Hou d'r maar, wordt je toekomstige knaller! Dat ze dit allemaal zo goed oppakt, haar vertrouwen in jou is groot!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:21

zooo heey dat is heel hard werken geweest voor je paardje deze dag die heeft echt onwijs veel mee gemaakt goh wat zal die lekker slapen!!!!!! echt goed zeg dat het zo goed ging waarom wilde je har verkopen dan??

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:35

Hee Cathy, wat goed dat dit zo lekker is gegaan! Wat een verschil met Marcella hè? Toch maar houden dus? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:42

Fijn dat het zo goed ging. Houdt ons op de hoogte he?

met Barley gaat het ook steeds beter. Sinds deze week in de grote bak gereden. (ik niet hoor) Dat ging super.

Zijn we allebei trots!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, ChelseaAyLee, corinec, Eekie, hollie, josien_m_, Macs, Marije112, noox, Poldermenner, xRaisin, xxPaige, ziechriet en 111 bezoekers