'gesprongen(jaja sumisha ik kon het niet laten!!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 22:32

vandaag ging ik springen(nou, ong. 10 cm geloof ik, maa ja, het gaat om het idee.)
toen kwam sumisha aan, die ging longeren, dus ik haar overgehaald om ook te gaan springen. ging ze eerst longeren en daarna springen, dus ik maar ff een kwartier gestapt..
het ging echt vet slecht(maar ja, het was de eerste keer he)in het begin sprong hij wel, de eerste 2 keer ofzo, maar steeds tikte hij hem aan met z'n achterbenen. die balk lag ontzettend los(gelukkig) dus op een gegeven moment was ik helemaal blij omdat ik dacht dat hij hem niet had aangetikt, lag hij er nog naast Lips are sealed Frusty
maar oke, later ging het wel beter.maar ik vond het echt eng, ik pakte maar gewoon z'n manen vast op de helft ong. zodat ik iig m'n handen naar voren had..
maar bij sumisha ging het niet helemaal zo als de bedoeling was,het was voor haar ook de eerste keer met hayley. hayley werd er een beetje gek van en ging nogal hard...toen ging ik ff voeren en toen kwam ik terug en stond ze ernaast...ik d8: Verward was ze eraf gevallen.....ze zei dat ze heel hard gevallen had, vind ik echt sneu..was tevens de eerste keer dat ze eraf viel..
toen vroeg ze of ik er ff op wilde, maar ik zei nee, want ik ben al zo'n held met springen(ahum ahum) en ik vind haar pony al zo eng omdat ie zo dun is...haha, dus ik d8, laat ik dat maar niet doen...
toen kwam m'n vader nog langs om te kijken... Frusty dat haaaaaat ik dus echt!!!dus ik zei dat hij weg moest gaan en dat deed hij, lief wel..
m'n pa voetbalt tegenover onze stal, dus gingen we daar nog ff heen om patat te eten, maar toen was de frituur geloten... Frusty Frusty toen hebben we een drankje, chips en een bounty gekregen, wat is het toch een schat..

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 23:49

dit bericht mocht ik eigenlijk dus nie plaatsen van sumisha, maar ja....haha Extreme duivel Extreme duivel