gister pottenkijkers bij de les...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 16:30

Maar wel leuke, het waren namelijk Barb en My Dominique.
Ze hadden geen probleem om me te herkennen, want ik was net Dino aan het roepen die een plasje had gedaan en pas weer in de kantine wilde komen als hij alle trailers had leeggeten ( Misselijk maar daar denkt hij anders over). En ach ja, aangezien er maar 1 kruising TeckelxDobermann rondliep kon dat dus niet missen *LOL* .

Het nadeel van boktmeeten en je les rijden tegelijk is dat we haast niet hebben kunnen praten met elkaar, maar daar komt vast nog wel een keer een vervolgmeeting voor.

Als de meiden tenminste nog lid van de Noorderkoggenruiters willen worden, zo hoog was het niveau van de lessen nou toch ook weer niet?
Ok ik ben niet aan de kletter gegaan, dus waarschijnlijk denken jullie nu dat Maes altijd zo superbraaf is, maar geloof me, vooral met harde wind is het af en toe net een manegeles hoor. Maarja, ik moest nu natuurlijk een beetje m'n best doen voor jullie *LOL* .

Ik hoop dat het traileroefenen goed blijft gaan, dan kom je maar eens een paar proeflesjes rijden!

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:07

Hahahaha, ja die Dino is toch eigenwijs, tja hij heeft niet voor niks teckelbloed in zich Haha! Wel een gave hond hoor *LOL*
Marja was inderdaad duidelijk te herkennen aan het gebler naar haar hond, ik wist namelijk dat die Dino heette!!

We gingen even een kijkje nemen bij de Noorderkoggenruiters nemen omdat we graag les willen hebben we weten alleen nog niet precies waar. Maar ik kan niet anders zeggen dat het er heeel mooi uit ziet hoor *LOL*

Ik had eigenlijk tegen Marja gezegd dat ik mijn fototoestel zou meenemen!!! Ik hoorde in de kantine (toen zij bij haar paard stond) dat ze haar paard extra opgepoetst had *LOL* sssssst, niet verder vertellen dus!! Maar helaas, ik had hem dus niet mee!!!
Maar jullie allemaal hebben wat gemist hoor, wat een geweldig paardje heeft zij Kwijl Kwijl *LOL* Haha!
Tjonge jonge, die kan me een paar kunstjes *LOL*
Was dus achteraf balen dat ik mijn fototoestel niet had meegenomen!!!

Maar ik ga dus inderdaad flink oefenen met die trailer en dan wil ik een paar proeflesjes nemen!!!
Ik zat eerst nog te denken aan een paar proeflesjes, want iedereen rijd daar supernetjes *LOL*
Ik kan in ieder geval niet met mijn rubber rijlaarsjes aankomen Haha!
Ik had nog gedacht om in de jeugdles mee te rijden, maar ja dat valt juist extra op!!
Het zegt ook wel wat over de les als iedereen zo netjes rijd *LOL* Lachen

Dus wie weet.........

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 20:10

t was idd wel leuk hoe we je herkende
dino dinooooo *LOL*
k had moeite om op mijn benen te blijven staan ( toen ik de "manege"zag) had k echt zo iets van mag je hier wel met je laarzen aan binnen komen zoooo netjes .......( je zou er bijna stil van worden)

idd een heel mooi paardje, en die kunstjes waren echt heel gaaf.....die ging je toch van de video afplukken Schijnheilig

en ik had me marja totaal anders voorgesteld
met bruin haar met krullen en veeel ouder ( had haar leeftijd nog niet gezien in haar profiel)
maar ja dus heel anders *LOL*

mooie manege hoor
en in het clubboekje die reclame voor bokt Party!!

k had ook al bedacht dat k wel bij de jeugd te gaan rijden ( ben toch nog..of zijn die 10 ofzow?)
naja ligt aan het niveau Bloos

ehmm waar jullie het al niet over hebben over die zadels k bedoel k heb gewoon een wintec ( goedkopie)
en mijn mooie rubberen rijlaarsjes
Party!!

en ehmm rijd iedereen op zo'n hoog niveau
rijden er ook wel mensen ( nieuwe leden) die nog niet zo goed rijden??

groetjes heleen

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 20:12

ik heb er ook gereden...
met mijn verzorgpaardje en zo super kan ik echt niet rijden
Ik reed gewoon met mijn stalschoenen en mijn chaps.
Geven wel goed les hoor.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Vinz
Berichten: 24
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Wervershoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 20:56

Ach ja Chantal, sindsdien is het niveau behoorlijk gestegen Knipoog Haha! . Nee hoor, ze werden vast beinvloed door een paar stangentrenshoofdstellen en de enige arrogante leden die we hebben. We zijn gewoon een boerenpeerdeclub hoor met niet eens twee hallen (eigenlijk tel je dan voor de wedtrijden niet mee). En jullie weten hoe die kantine zo schoon komt: iedere zaterdag moeten de leden schoonmaakdienst draaien (komt in de praktijk dus op twee keer per jaar per persoon neer).

De maandag lessen liggen qua niveau wat lager en de zaterdagles is van oorsprong de 'recreatieles' dus kom nog maar wat vaker kijken voordat je beslist...

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:03

ik zat destijds in de maandagavond les....
we hadden toen les van de vader van lonnneke...
weet al niet eens meer hoe die heet.
Ik heb daar veel geleerd... ik had echt zo'n manegehouding en zo...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:46

aaah, zo'n manegehouding, praat me er niet van!!!

Ja Vinz ik had ook al eens zitten bedenken dat ik ook wel eens kan gaan kijken op andere dagen!! Kan ik ook zien hoe vol die lessen zitten en hoe er dan les gegeven word!!

Kan ik in de tussentijd nog even flink met Jaike gaan oefenen!! Ha, en gaan sparen voor leren rijlaarsjes Haha! Daar was ik eigenlijk toch al aan toe maar nu heb ik er echt een goede reden voor!!! *LOL*
Ben ook bijna jarig, dus dat scheelt weer!! Wie zal ik eens lief aan gaan kijken??

Nou echt arrogante mensen ben ik nog niet tegen gekomen gisteravond, ik vond iedereen eigenlijk aardig *LOL*
Maar je krijgt wel de indruk dat iedereen met dure spullen rijd en weet ik veel wat allemaal!!!
Maar dat geeft niet, hard sparen en ik rij met dezelfde spullen, hihihihi Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:48

ehmmm... valt het toch nog mee...
k kom net uit een manege 20 bij 40 bak met 10 personen gemiddeld
weinig les en ook nog een deel achter elkaar aan hobbelen Gaaaap Slapen
mhhh ben nog geen 18 moet mijn mama kantine dienst draaien ( las k in het club boekje) zal ze blij mee zijn Frusty

vast nog wel eerst een x kijken en proefrijden ( voor meer info bij barb vragen *LOL* )
groetjes heleen

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:49

nou dan maar met wat mindere spullen.
Ik reed toenderijd op een oud politiezadeltje.
en mijn paardje liep een beetje aan de teugel, maar ik liep continu aan te drijven.
En ja dat leerde ik op de manege, maar dat is fout natuurlijk.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:55

owh owh owh k moet nog veel leren

maar ja waarom ga je anders op les
TOCH?!
k vind van wel Haha!

arogante mensen nee iedereen was aardig en zei ook wat dus lijkt me heeeeel gezellig maar toch dat niveau he.... het lijkt /vind ik zo hoog
maar ja das juist beter...

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:59

Ach Heleeen ooit worden wij ook nog eens zo goed!!! Haha!
Ik zal niet zeggen wanneer, want daar zal nog heel wat jaren over heen gaan!! Tegen die tijd zijn Jaike en ik allebei bejaard!! *LOL*

Nou ja, eigenlijk moeten we maling hebben aan iedereen, we komen daar toch voor les!!!
Er valt bij mij in ieder geval nog heel veel te verbeteren!! Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:05

jep

geef die instructrises instructeurs ( pff wat een woorden...) ook eens de kans om iets te doen Haha!

jep ooooit worden wij heeel goed

k zeg nog niet wanneer maar ooit Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Caoilfhinn, Geertema, Mark0919, NadjaNadja, sterregoud, tienus63, Vagabondo en 33 bezoekers