voor het eerst kei hard er afgevallen in 38 jaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

voor het eerst kei hard er afgevallen in 38 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 00:56

onis( mijn fjord) mocht alleen maar stappen ivm blessure.

Dus we hadden al een week lang alleen maar gestapt in het bos . Dit doen we zonder zadel, want we gaan toch niet hard. ja ja.
gisteravond hadden we het plan om te gaan kamperen bij stal. dit doen we eens per jaar. ( stel bijna 40tigers doen dit nog steeds), en angezien die van mij nog steeds aaleen maar mocht stappen, hadden wij een heerlijke avondrit in het bos bedacht. Lekker kletsend in stap( zonder cap....hebben we altijd op behalve nu) zien we daar achter ons een man met een bordercolly, maar de hond leek braaf. dus wij al verder genietend stappend door het bos en dan op eens na 10 min. Besluit de bordercollie dat ie moet laten blijken dat ie toch wel een schaapshond is en ookal zijn er geen schapen,,,... deze paarden moet ie ineens gaan drijven.
Gecultiveerde paarden totaal in paniek en hopla wij er af en hard joh. Potverdorie wat deden onze heupen pijn, en onze paardjes vlogen er vandoor.
Daar lagen we dan. De man van wie de hond was schrok toch wel heel erg( dat doet ie normaal nooit). uiteindelijk strompelend richting stal.

wat bleek. de paarden zijn echt helemaal blind van angst dwars door het bos gelukkig naar huis gerend. Ik hoop niet dat ze mensen omver hebben gelopen, want dat is niet ondenkbaar, We konden echt de sporen volgen . Zo hard als ze gingen en zo diep als de gaten waren die ze in de grond liepen. ( dat zullen we nog wel horen)daar waren nog 2 stalgenootjes die ze opvimgen en toen natuurlijk stikbezorgd naar ons waren.
dus iedereen zoeken. En daar lipen wij met ons zweepje( geen capje) zonder pony door het bos strompelend naar huis.
We kwamen verschillende mensen tegen die vroegen: " zijn jullie je paarden kwijt" ja nee haha we lopen altijd zo onder het zand en de bladeren in ons haar en kreupel door het bos. we kregen inmniddels ook wel de slappe lach omdat het er echt ws niet uit zag 2 van die oudere meiden met zweepjes en zonder hun ponys in het bos hihi.

uiteindelijk kwamen we thuis en zagen we ook onze stalgenootjes aan komen fietsen.

uiteindelijk hebben we denk ik wel geluk gehad. Ik doe voortaan altijd mijn cap op en zadel ook maar weer. Been is helemaal blauw en stijf.
paardjes ook stijf en sram, dus morgen maar eff met ze gaan wandelen. gelukkig liepen ze niet kreupel en zelfs de hoofdstellen die ze om hadden waren nog heel.
Mijn fjordje was net weer herstellend, maar nu moet ik toch maar nog eff langer stappen, want dit soort acties zijn niet bevordelijk.

wat een belevenis. ben behoorlijk geschrokken in elk geval.

help maar duimen dat het met onze paardjes snel beter gaat.

o ja en we hebben zelfs nog gecampeerd die nacht. we vonden het wel onze eer te na om naar huis te gaan. Ook al hebben we slecht geslapen, het had wel iets.

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 01:55

ik zie het helemaal voor me Haha! twee veertigers door het bos zonder paard Knipoog
maar wel vervelend van de blessure.. wat had ze dan?

Dag lieve mama...

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 06:25

Hihi, jet, ik vind het echt een pennymeisjesverhaal *LOL*
Slapen bij de boer en zonder zadel of wat ook door het bos.

Gelukkig is het allemaal nog redelijk goed afgelopen en hopelijk heeft het niet teveel kwaad gedaan voor de blessure van Onis.
Sterkte met de spierpijn Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:19

ach ja, soms denken we dat we nog 12 zijn, waarheid is altijd/pijnlijk als we er achter komen dat het niet meer zo is. Haha! zal wel een erg lomp gezicht zijn geweest. Gelukkig is het goed afgelopen

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 10:25

onis had zich verstapt. liep niet stok kreupel hoor, maar onregelmatig in draf.Was net een week lekker aan het stappen en was net van plan om het draven weer op te pakken.

Inderdaad nu je het zo zegt fitz,.. klinkt het wel als een penny verhaal hahaha

inderdaad gisteren voelde ik me 12 en toen we af waren geklettert 10 en toen ik de volgende dag wakker werd 38

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:32

haha wel grappig verhaal, Lachen ik zie t al voor me, 2 (niet zo hele jonge) dames strompelend door het bos.. hoop voor je dat je fjord er snel weer bovenop komt *LOL*

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 10:56

ik ga zo eens kijken hoe het met r is

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:09

Citaat:
We kwamen verschillende mensen tegen die vroegen: " zijn jullie je paarden kwijt" ja nee haha we lopen altijd zo onder het zand en de bladeren in ons haar en kreupel door het bos. we kregen inmniddels ook wel de slappe lach omdat het er echt ws niet uit zag 2 van die oudere meiden met zweepjes en zonder hun ponys in het bos hihi.


Hihi ik zie het helemaal voor me, stelletje mutsen Haha!:D:D

Maar gelukkig dat alles verder goed afgelopen is, hoewel een heet bad beter voor je spieren geweest was dan kamperen Haha!:D:D

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 13:35

ga denk ik straks alsnog een heet bad nemen fab.
heb 0 heerlijk afgespoten en haar benen met badedas gemasseerd. ze stond duidelijk te genieten. Los van het feit dat ze wat stijfjes is heeft ze er gelukkig niks aan overgehouden.

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 22:41

o ja en nog iets. allebij de hoofdstellen waren nog heel. en dat terwijl wij er echt een half uur over deden om thuis te komen(lopend), dus we waren best een eindje weg. We dachten nog: we komen vast stukken hoofdstel tegen, maar niks niet.

mijn heup is me toch blauw geworden zeg. heb nog nooit zo'n grote blauwe plek gehad.

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 20:48

vandaag weer lekker gestapt met r en ze liep weer heerlijk soepel. was zelfs moeilijk in stap te houden, zo veel zin had ze. badedas massage heeft r goed gedaan Lachen

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:05

Mooi dat het toch nog goed is afgelopen Lachen Ik zie het al voor me: jullie strompelend door het bos Haha!

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:01

Ik heb een leuk trucje tegen zulke fijne hondjes.
Ik heb mijn merrie destijds een halve rolback geleerd en dan ineens vanuit galop op de hond af.
Geoefend op mijn eigen hond die er niet van onder de indruk was maar het ging fantastisch, gek genoeg schijnen de paarden dit ook lollig te vinden.
Groetjes Lisa Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:36

Fijn dat het toch goed is afgelopen... evengoed niet fijn

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann en 102 bezoekers