Had een erge dip vanmiddag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 18:58

Alleen al als ik dacht aan Brando moest ik weer huilen. Ik zou vandaag ook naar de manege gaan, maar ik wilde uiteindelijk toch niet. Als iemand zou vragen hoe het met Brando was, zou ik meteen moeten huilen. Verdrietig Heb morgen een springwedstrijd op een manegepony. Ik heb er op zich wel zin in, maar ben zo bang voor de reacties van allemaal mensen. Dan moet ik waarschijnlijk meteen weer huilen en dat wil ik niet. Ik ga waarschijnlijk wel rijden, want Monica heeft me omgepraat Lovers . Toch vind ik het wel moeilijk... Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:02

Citaat:
Op 2001-11-17 17:58, schreef Joleen:
Alleen al als ik dacht aan Brando moest ik weer huilen. Ik zou vandaag ook naar de manege gaan, maar ik wilde uiteindelijk toch niet. Als iemand zou vragen hoe het met Brando was, zou ik meteen moeten huilen. Verdrietig Heb morgen een springwedstrijd op een manegepony. Ik heb er op zich wel zin in, maar ben zo bang voor de reacties van allemaal mensen. Dan moet ik waarschijnlijk meteen weer huilen en dat wil ik niet. Ik ga waarschijnlijk wel rijden, want Monica heeft me omgepraat Lovers . Toch vind ik het wel moeilijk... Verdrietig


joleen gewoon fgaan ik weet hoe je je voelt!
ik zeg het wel tegen de mensen en dan kan jij wel ff weg ofzo okee?
kusjes een Lovers vriendinnetje

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:12

ach gos meissie toch...
heeeel veel sterkte en wel blijven rijden he!
Lovers

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:13

aah
echt erg voor je joleen
veel sterkte morgen en het is geen schande als je moet huilen...

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:17

Ik snap heel goed wat je bedoelt.... echt heel pijnlijk is dit Verdrietig
Maar misschien wel lekker om toch even te rijden, en de reacties van de mensen zullen hoogstwaarschijnlijk meevallen. Het is echt niet erg dat je moet huilen, dat is toch heel begrijpelijk?

Heel veel sterkte de komende tijd Joleen!!! Verdrietig

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 19:21

Dank jullie wel! Lovers Toch vind ik het vreemd om te huilen waar zo veel mensen bij zijn. Klinkt misschien raar, ik weet ook niet waarom ik dat niet wil... Scheve mond\

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:12

Misschien makkelijker om eerst ergens heen te gaan waar mensen je niet zoveel moeilijke vragen gaan stellen, dan word je minder geconfronteerd met je verdriet! Ook belangrijk af en toe! Gewoon even je zinnen ergens anders op zetten!
Sterkte, liefs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 21:08

Ik weet zeker dat het vast wel mee valt hoor. Op stal kom je alleen maar paardenmensen tegen die heel goed begrijpen hoe verschikkelijk het is om een paard te verliezen.

Ik hoop dat je morgen toch een beetje kunt genieten.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 23:00

Dank jullie wel! Voel me nu weer wat beter gelukkig! Dankzij Monica! Ben de hele tijd gezellig met haar aan het pb-en. Ga morgen ook gewoon die wedstrijd rijden. Ook dankzij Monica! Anders krijg ik er denk ik alleen maar spijt van als ik niet ga.

Groetjes Joleen Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:12

Hardstikke veel sterkte meis dat is het enigste wat ik kan zeggen..!
ik leef met je mee ik vind het zo verschrikkelijk!!!
doe goed je best he met dat wedstrijdje en heb plezier!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 23:17

Dank je wel!! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dark7, Elmee, KellyR, Marloes_92, Miran, Miss_Mii21, mvermeulen1, nardxash, nutmeg, Pastis, stella92, sterregoud, SusanH, xSannee, YvonneV, Zirkonia en 148 bezoekers