manege les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 20:22

gister had ik weer les, net als elke woensdag.
ik rijd op een halfbloed arabier(boefje) en die is elke les heel anders en vandaag had ie dus een racebui...iemand die voor mij reed was er bijna afgevallen, omdat hij er met galoperen vandoor scheurt en alleen te houden is door heel diep te gaan zitten.
verder ging het wel goed, bij ging fijn aan de teugel, wel best vaak z'n hoofd omhoog maarja...de groepsgalop ging ook heel goed en springen ook, maar 1x liet ik hem heel vroeg afzetten, maar dan was eigenlijk wel fijn Pling wijken deed hij ook heel goed(hij is voordat hij op de manege kwam denk ik goede dressuurpony geweest). schouderbinnenwaarts had ik ook gedaan ging ook wel goed en volgende x ga ik dan travers en renvers uitproberen, achterwaarts doet ie niet Verward
na de les gingen ik en m'n vriendin zogenaamd een pony trainen Clown dat is een pony die bijt en nep trapt als je de stal ingaat, maar daar gingen we dan op zitten, hij is trouwens klein dus dat ging goed, dat hebben we nu een paar keer gedaan en nu is het zowat zonder moeite. we hebben nog wat in de kantine gegeten en toen zijn we gegaan, volgende x meer!

groetjes Laura

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:54

welke vriendin en welke pony? aniek en dotty?
leuk dat het goed ging
kon je van mij niet zeggen Scheve mond\