Als jullie verkering/relatie hebben...........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Als jullie verkering/relatie hebben...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 18:09

Wie gaat er dan voor je vriend/vriendin of je paard/pony?


Bij mij mijn pony hij staat voor mij op de eerste plaats, ik wou tenslotte een pony, en paarden en dan moet je er wel wat voor over hebben, ook al heb je een relatie of verkering, als ik na mijn pony ga en mijn vriend komt dan precies diezelfde avond, dan gaat die vaak mee omdat hij weet dat mijn pony op de eerste plaats kom.

Hoe zit dat eigelijk bij jullie, en als je vriend/vriendin het er niet mee eens is dat je pony op de eerste plaats komt wat doen jullie dan?

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:12

m`n pony`s Lachen
vrienden doe ik daarna wel

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:23

mijn paard, die relatie kan toch weer uitgaan.

een paard is beter te vertrouwen Knipoog nee nu even serieus mijn pony zou voor gaan, accepteerd hij dat niet mag hij de deur uit

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:32

ik probeer gewoon mijn aandacht te verdelen over de twee, dat lukt prima hoor!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:37

Inderdaad, gewoon aandacht verdelen. Gelukkig is mijn vriend gek op mijn pony's, dus hij gaat heel vaak mee.

EffyJarig

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:38

Lientje schreef:
ik probeer gewoon mijn aandacht te verdelen over de twee, dat lukt prima hoor!


Precies Haha! Me too. Mijn vriend houdt niet zo van paarden, dus van mij hoeft hij dan ook echt niet mee. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die er niets mee hebben het echt niet leuk vinden om uren op een manege door te brengen.

Als mijn vriend dus 's avonds komt, ga ik 's middags vast naar m'n paarden.

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:06

Mijn kind(eren) staan voorop, en mijn paard en relatie daaronder *LOL* Ik denk ook hoe je relatie is, wij wonen al 6 jaar samen en dan gaat dat toch voor je paard. Maar als mijn paard ziek is of gevoerd moet of weet ik wat, dan ga ik er toch heen. MIjn vriend staat overigens er helemaal achter, dus dat scheelt ook denk ik.

SplashIsLief

Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:09

Pony, tuurlijk vriend is belangrijk, maar mn paardje werkt ook voor mij als hij liever andere dingen doet!
Mn pony is te vertrouwen, luistert altijd als je wat kwijt wil...

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:09

Ik probeer het samen te doen.. ik heb meestal vaste dagen dat ik naar me verzorgpaardjes ga, en ik maak van te voren altijd afspraken zodat ik er rekening mee kan houden met andere afspraken.. moet ik onverwachts tog naar me paardjes omdat er iets aan de hand is.. dan gaan me paarden voor.. of ie het nu accepteerd of niet Haha!

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:27

Mijn kind en man zijn het belangrijkst voor mij. Paard en hond komen op de tweede plaats. Maar ik ga minimaal 1 keer per dag naar mijn paard toe. Gelukkig staat mijn man erachter. Als ik op stal ben gaat hij onze zoon badderen en achter zijn pc zitten. Op andere dagen badder ik onze zoon en heeft hij een avond vrij voor zichzelf.

[o]

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:32

mijn pony!! en zodra hij zou zeggen dat ik moest kiezen dan zou ik hem meteen het gat van de deur wijzen!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:33

Ik ga zowiezo naar de pony's toe...Maar ik ga vaak in de avond en dan moet hij werken dus dan komt het goed uit......maar op zaterdag heb ik zelf de hele dag en avond en dan ben ik meestal overdag met hem en ga ik in de avond alleen of met hem naar de pony's toe......heeft hij geen zin om mee te gaan en hij wil dat ik kom,nou sorry dan heeft hij pech Knipoog

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:42

Ligt eraan hoe je het bedoelt...
Als Vos verzorgd of gereden moet worden en vriendlief heeft liever dat ik thuis ben, dan is dat jammer maar dan ga ik toch naar Vos.
Als ik zou moeten KIEZEN tussen die twee dan ging mijn vriend natuurlijk voor.

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:53

Kane gaat absoluut voor , als we het dan temminste over der verzorging en het berijden hebben. Als mijn vriend zit te zeuren dat hij wilt dat ik thuis blijf of snel weer thuis kom dan heeft hij hartstikke pech. Ook als hij me voor de keuze stelt : of het paard of mij , dan kan ie ook vertrekken. Mocht ik om een andere reden moeten kiezen ( b.v relatie lijdt er heel erg onder , financieel kan ik het niet meer op brengen als ik samen wil blijven wonen of whatever ) dan gaat mijn vriend voor .

Gelukkig zal hij me nooit voor die keuze stellen en is hij blij dat ik s'avonds even een paar uurtjes de deur uit ben Haha! Ook gaat hij wel eens mee naar kane toe en vind hij het ook hartstikke leuk. Hij ziet Kane als onderdeel van ons kleine beginnende gezinnetje , zo lief Lovers

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:13

Ik verdeel m'n aandacht over beide. En ze zijn allebei nog helemaal heppie Haha!.
Als er wat aan de hand is gaat de gene waar dat mee aan de hand is natuurlijk voor. Maar in principe trek ik geen van beide voor Lachen.
M'n vriend weet hoe gek ik op de paardjes(niet alleen Dennis, maar ook het werken met paarden). Gelukkig vind mijn vriend paarden ook wel leuk, dus gaat ook regelmatig mee ergens heen of loopt gezellig met mij het land op om nog ff de paarden te controleren ofzo.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:32

Ik breng het meeste tijd door met de paarden, maar als ik moet kiezen kies ik voor mijn vriend. Ik vind zoveel paarden leuk, maar ik hou maar van 1 iemand zoveel als van mijn vriend. Ik ben al op tientallen paarden verliefd geweest en gaan ze weg dan val ik zo weer voor de volgende.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:33

Aandacht verdelen, maar uiteindelijk gaat het paard absoluut 100% voor.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:43

mn paarden komen het eerst, dan mn vriend en mn andere vrienden

gelukkig is mn vriend zo lief dat hij dat snapt, en nu desje weer een dure DA behandeling nodig heeft vond hij het meteen goed, en verbouwen we de garage later en plaatsen we de schutting ook later, eerst desje, dan ff sparen en dan de andere dingen pas doen Lachen (we wonen nml sindskort samen, hebben huis gekocht maar willen nog wat dingen veranderen)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:48

allebij!!! maar als het er op aan komt denk ik toch mijn paard!

mijn website www.berlinde.nl

verstuur je haflinger e-cards hier

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:59

mijn aandacht gaat over alle 2.. hij heeft zijn auto waar die aan sleutelt, ik heb een pony waarrik naar toe moe... njah en 's avonds zien we elkaar :d

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:01

Aandacht verdelen Haha!
Als ie bij mij is gaan we even langs Ewald en als ik bij hem ben is hij wat met zn auto's bezig, nou goed allebei onze hobby's

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:32

Als je een goede relatie hebt accepteer je elkaars hobby's ook als je zelf de hobby van de ander niet leuk vind. Dan weet je dus ook allebei dat in hobby's tijd gaat zitten en de ander er die tijd aan wil en moet besteden. Verder weet je dat er soms situaties zijn waarin je een keer een dag of een tijdje wat minder tijd aan je hobby kunt besteden doordat je prive even wat drukker bent of met bijvoorbeeld ziekte te maken hebt. Soms zul je dus ook wel eens wat tijd aan de hobby van de ander moeten besteden zoals bijvoorbeeld bij eerder genoemde ziekte. Je partner kan moeilijk jouw paard onverzorgd laten als jij een tijdje bent uitgeschakeld en als hij een ander dier heeft of hij zorgt voor de tuin zul jij daar wat mee moeten als hem wat mankeert... als het niet van 2 kanten komt klopt er iets niet.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:33

mijn vriend houdt niet van paarden.
maar ik verdeel me aandacht wel hoor,
als hij bij me thuis is ga ik wel,
maar ik let er wel op dat ik niet al te lang weg blijf,
dus geen 3 uur ofzo,
ondanks dat ie er niks om geeftm
heb ik toch een shetje gekregen van hem !

Karaat_the_newforest op Instagram

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:51

Kijk das nou lief! Hij accepteerd dus ook gewoon je hobby.
Zo gaat het bij ons ook. Mijn vrouw was gek van paarden en ik vind dieren sowieso wel leuk. Toen zij over een eigen paard begon had ik daar geen probleem mee. Zijn eens gaan orienteren en voor we het wisten hedden we er 1. Was nog gewaarschuwd met: en wat als we nu 1 vinden die ons lijkt? Maar ja dat maakt toch niet uit? Ben zelfs er heen gegaan toen de dierenarts het paard ging keuren voor we haar kochten omdat 1 van ons thuis moest blijven i.v.m. kids en ik de weg beter wist. Het is alleen maar leuk als je ziet hoeveel een ander kan genieten van iets dat hij of zij leuk vind! Daar geniet ik zelf dus weer van...

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:02

toscana schreef:
Het is alleen maar leuk als je ziet hoeveel een ander kan genieten van iets dat hij of zij leuk vind! Daar geniet ik zelf dus weer van...


dat zegt mijn vriend dus ook,
hij vind er niks aan,
maar hij ziet hoevweel plezier ik eraan heb,dus accepteerd hij eht volledig !

EN DAT ZOUDEN MEER MOETEN DOEN Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Hobbyhorse, Ptl4ever, rocky_1995 en 124 bezoekers