Sam is geweldig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Sam is geweldig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 13:04

Ik ben vandaag weer naar Sam geweest. Ik hebsinds een paar weken les. Het gaat echt zooooo super!! Sam wordt nu echt mooi sterk inhaar achterhand en kan de oefeningen veel makkelijker doen nu. Dat kan je echt goed merken. Vandaag zelf weer even getraind. De laatste keer met les sprong ze tijdens de contragalop voor om, dus ik dacht...Laten we eens kijken of ze het ook helemaal kan. Dus ik in de rechtergalop, toen van hand veranderen over de diagonaal, in de hoek omstellen naar links, buitenbeen naar achter, zelf goed naar links kijken en een klein tikje en daar ging ze!!! Zomaar in één keer helemaal goed. Ik zat echt te gillen op haar!!! Zoooooooooo trots!!!! OK dan!
Ow en laatst verzamelde ze zo goed terug dat ze per ongeluk één pas passage inzette. Toen heb ik haar maar weer even iets naar voren gereden, want dat was nog niet echt de bedoeling Bloos Mijn instructrice vond het wel helemaal super... Ik ben zo blij, blij blij...


luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:01

Wat goed zeg. Kan mij voorstellen dat je zat te gillen van trots. Ik hoop dat het zo super goed blijft gaan.

[o]

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:30

Wat gaaf zeg Lachen Snap goed dat je trots bent op je paardje.
En nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan.

kerstmuts wat je niet accepteren kan,
Maar accepteer wat je niet veranderen kan.

[ITP] Strandshoot door SSDesign

Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 19:23

Ja ik hoop het echt... Mijn superknolletje Lovers

samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 01:38

super voor je! ik ken het gevoel en er is niks mooiers dan dat. Ik heb het vandaag weer heel even mogen ervaren.


Rare vraag misschien maar mag ik vragen van wie je les hebt? Ik ben namelijk op speurtocht naar instructie in winterswijk. (Mag ook via PB)

springen is passie, dressuur is een kunst

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:29

hey
leuk als het zo goed gaat(gelukkig ken ik dat gevoel Haha! )
heb jij ook niet een paar maanden in je verre verleden bij pc de schansruiters gereden

Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 10:21

Ja dat klopt, maar omdat ik geen trailer had, kon ik niet meer naar les (in de winter). Ik reed met Roméo bij de Schansruiters. Grappig dat je dat nog weet, is toch al weer zo'n 5 jaar geleden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 161 bezoekers