whow, honey is geweldig!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 20:23

haha, ik heb dus een hele fijne avond gehad.
Na het eten (op dinsdag eten we altijd bij mijn schoonouders) heb ik haar uit de wei gehaald en ben gaan poetsen. Heb er een emmer haar afgehaald.
Daarna hoefjes gekrabt en schoongemaakt (zie medisch).
Had eigenlijk niet veel zin om te rijden, dus dan maar longeren. En ik heb voor de verandering maar 3x UH moeten roepen omdat ze met haar neus in het gras zat.
Toen 2 grondbalkjes neergelegd, en erover in draf. De eerste 2x nam ze dus een reuze sprong, maar daarna ging ze netjes draven. Met hele mooie knie actie.
Ik 2 emmers gepakt en een sprongetje neergezet. SOOOOOOOOOOO
Toen werd ze enthousiast!!!!!!! Kon haar amper houden. Oren naar voren en gaan met die banaan!!!!!!!!.
Ze had gewoon een halster om, dus ik een touw gepakt, en daar teugels van gemaakt. Ik erop, rij op de sprong af (nog steeds een emmer hoog). Honey had geloof ik een beetje het idee dat ze over een krokodil heen moest springen ofzo, want ze nam een sprong!!!!!! (en ik zat dus zonder zadel). Nou, ik ben blijven zitten, maar vraag me niet hoe. Ik hing ergens halverwege haar hals.

Maar ik ben zo blij dat ik haar maar 3x heb moeten corrigeren betreft eten tijdens het werk!!! Ze leert het wel......
.......ooit......


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:10

Ja hehe, vertel eens wat nieuws..... TUURLIJK IS HON GEWELDIG!!!! Niet zulke maffe dingen zeggen Stef! PONNNNNNYYYYYYYYY
POOOOWWEEEEEERRRRR!!!!! *LOL*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:14

Dat ze gewoon toelaat dat je erop klimt zo huppa met haltertje en touwtje...had ik met die van mij niet gedurfd.....
Maarreh, ik heb dat ok, met longeren, als er balkjes zijn is het god. Als ik dan wat verhoog vindt ze het in het begin onwijs spannend maar wordt steeds enthousiaster en dan moet ik haar gewoon tot rust dwingen. Dan gaat ze ook in een soort passage over gewone balkjes. Hoezo maf?
Maargoed.
Jij kunt gewoon op het land lekker rijden en longeren? Hier is het eigenlijk nog net iets te nat. Ik longeer wat in een zwartgetrapt stukje, da's te klein om in te rijden eigenlijk. vandaag heb ik gereden in waar eigenlijk gras moet gaan groeien Schijnheilig (tegen de regels), en dat leip een stuk beter. maar er waren toch nog wel sopige stukken. Viel me enigszins tegen.

grtx, Rieja

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:16

gaaf!! heb je daar nog foto's van gemaakt???

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:16

gaaf!! heb je daar nog foto's van gemaakt???

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:46

Gaaf hoor Stef, echt een allesie he die Honey heerlijk toch Pling
Ik heb vanavond ook een echte tutavond gehad met Humpie en hij heeft vandaag weer voor het eerst voor de kar gelopen sinds een jaar, en het ging echt klasse.......hij loopt ook zo mooi he, heel hoog die beentjes en dan die enorme bos manen *zucht* kan er wel uren naar kijken, alleen in het begin ging hij zich echt ff als een shet gedragen...super eigenwijs hihihi, hij wilde zelfs stijgeren voor de kar, maar bedacht zich toch maar.......nu gaan we lekker elke avond oefenen als het mooi weer is......WAS HET MAAR ALTIJD MOOI WEER Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 20:41

Whow, echt te gek! Fanclub voor Honey oprichten Lovers ! En wat dacht je van jezelf: vind het heel dapper van je dat je zomaar springt met haar zonder zadel. Ikzelf ben ooit goed hard gevallen toen ik zonder zadel reed, en sindsdien durf ik niet goed te rijden zonder zadel. Wel in stap, en vandaag met Pie voor het eerst in draf gedaan. Hij heeft geen echt lekkere rug om op te zitten (ik vind zelf van wel Kwijl *LOL* ) maar toch maar hotsklots in draf, en ik heb genoten...
Ga zo door met Honey, het is een Cool pony die ontzettend veelzijdig is. Echt wat voor jou denk ik? Geef haar maar een knuffel van Peter en mij.
Alleen wel één probleem nu ze zo enthousiast springt: Peter durft dan vast niet meer op haar te rijden Huilen ... Nou dan moet Pie er toch maar aan geloven, ooit krijg ik mijn mannetje van twee meter zo ver! Echt! Ik begin gewoon met onze katten, die zijn niet zo hoog Verward Doei! Dorine.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 21:12

Gaaf he, shets! Enne, trouwens herkenbaar, dat verhaaltje! Hihi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fransje23, Jadero, Manieki, MyWishMax, sterregoud, Whizz en 137 bezoekers