Super les met Olga

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Super les met Olga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 21:19

Vandaag was dus een super les met Olga!
Na een maand 3 x per week lessen, verbeter je toch veel. Haha!

Het ging dus echt super vandaag, ik heb zelfs mijn allereerste dressuurproefje gereden en voor de eerste keer was dat helemaal niet slecht, hebben ze mij verteld. Schijnheilig
Enkel de Linkergalop spong ze fout aan, maar we zijn daaraan aan het werken, want dit doet ze vaak. Verder deed ze het vrij goed, soms wat snel, maar je kan niet alles hebben de eerste keer Lachen. nadien nog wat op de galop geoefend en het ging echt goed nadien, behalve dan dat we nog wat gevochten hebben. Lachen Olga is nogal hard in der mond en trekt erg hard, dus als je op volte wil, trekt ze héél hard aan de buitenteugel (op links eigenlijk alleen) en met benen alleen krijg je der echt niet om, soms moet je echt aan de teugel gaan hangen. Daarna doet ze het meestal wel goed. Maar het gaat wel steeds beter, tov in het begin trok ze gewoon de teugels uit m'n handen, dat gebeurd nu niet meer. Lachen
Rechtergalop ging dan weer zalig goed. Alleen valt ze soms wat naar binnen, maar eenmaal op de hoefslag, komt dat weer goed.
nadien nog ff lekker uitgestapt en m'n vriendje erop gezet. Schijnheilig En dan mocht ze weer lekker op de wei.

Foto's:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=284720