Rina opeens een bloedneus...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20628
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Rina opeens een bloedneus...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:24

Nou ik ging vandaag weer eens rijden Haha!
Het ging onwijs lekker, ze was lekker los, aangezien ik haar de dag ervoor goed doorgereden had ~~}>
Ik was net 40 minuutjes aan het rijden, roept opeens een meisje aan de kant: "er zit allemaal bloed op Warina haar neus!"
Ik schrok wel even Bloos! meteen eraf gestapt en gecontroleerd waar het vandaan kwam... het zat alleen bij het laatste stukje van de neusvleugel dieper in haar neusgat was er helemaal geen bloed te bekennen, dus het kwam tenminste niet van binnen uit *pffoe!*

eerst het bloed een beetje weg geveegd, toen even snel uitgestapt, en op naar de spuitplaats...
Al het bloed weggehaald en goed schoon gewreven, wat bleek...
Zat er een heel klein rond wondje in de binnen kant van haar neusvleugel, waarschijnlijk van een scherp strootje oid Verward
Heb even bekeken hoe groot het was, nou heel klein dus Tong uitsteken en daarna ontsmet en weer gedroogd.

Het was dus waarschijnlijk op een of andere manier weer gaan bloeden door de verwijde bloed/haar vaatjes door het werken in de bak... maar wat kan zo'n ontieglijk klein wondje bloeden, waarschijnlijk leek het ook iets meer omdat het zich vermengt had met zweet... maar toch, ik schrok me helemaal rot Bloos

nou dat was mijn O zo boeiende belevenis van vandaag Rolleyes
Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flavlip, gerlindie, herous, Jussem, PeerAppel, Riviera87, Veldbloem, vidya en 150 bezoekers