Verzorgster?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Verzorgster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 18:06

Ik ben net een week naar Terschelling geweest, en ben nu net terug. Toevallig was het meisje dat deze week op Sting zou rijden (in ruil voor voeren etc. ) online op MSN. Normaal heb ik iemand anders die Sting verzorgd, maar omdat Sting de laatste tijd nogal aan het steigeren is vertrouwde ik het niet helemaal dus heb ik iemand anders gevraagd. De persoon in kwestie is een 14 jarig meisje, die op een springstal rijd.
Ik vragen of het goed was gegaan: Sting bleek een ijzer verloren te hebben, daar baalde ik natuurlijk wel van.. maar daar kan je weinig aan doen. Nu heeft een ANDER meisje hem dus vanavond mee op buitenrit.... Dat vind ik dus belachelijk: ik had gezegd dat als hij een ijzer verloor ze er niet meer op mocht rijden, en de nagels zaten er nog gewoon in volgens haar!!! Vind dit echt een belachelijke actie Boos!.

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:09

Ja ken ik me voorstellen en al helemaal omdat ik uit je verhaal begrijp dat ze niet eerst gebeld heeft om te vragen OF ze met zonder ijzer mag rijden en dan nog eens iemand anders er op laat en dan nog op een buitenrit. Vaag

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 18:11

Nee. klopt. Ze heeft het niet gevraagd (terwijl ik mn nummer had gegeven voor vragen of problemen) en dat andere meisje kan op zich goed rijden, heeft er ook wel eens vaker op gereden enzo.
Ik zei net op MSN dat ik Sting dan niet meer door haar liet verzorgen en alles wat zij zegt is: OK.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:13

Dan weet je ook gelijk wat je daaraan hebt..
Raar van haar zeg!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:22

beetje raar verhaal.. Maar voor zover ik het begrijp zijn er niet echt duidelijke afspraken gemaakt, Ze kan toch niet zomaar iemand anders een buitenrit ermee laten maken?
En als je dit over msn bespreekt vind ik ook vreemd
maar dat is mijn mening

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:24

Ja vaag. Je hoopt toch dat je iemand ken vertrouwen als je op vakantie gaat. Het klinkt stom maar vroeger deed ik Maico met een heleboel andere meisjes en heb ik een shecklist gemaakt die ze moesten navolgen. Zelfs de simpele dingetjes als het voer en instappen/uitstappen vermelde ik erop zodat het duidelijk is.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:38

Wat raar, maak eje r dna geen duidelijke afspraken ove,r ook dat je niet wilt dat er iemand anders op rijd?? Meteen wegsturen maar denk

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:56

Dan laat je haar toch niet rijden? Was dat wel de bedoeling dan? Dat andere mensen er ook op mochten?

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 19:59

Ik heb net dat meisje dat er vanavond op zou rijden gebeld, en ik heb het helemaal verkeerd begrepen.. Beetje dom van mij.... Om gelijk zo boos te worden (al had ze het wel wat duidelijker kunnen uitleggen). Gisteren heeft Sting een ijzer verloren onder een rit en daarna hebben ze er niet meer op gereden. (Ik zal ff een slotje vragen aangezien van mijn verhaal niks meer klopt)

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:07

Op verzoek van TS een slotje.