eindelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 12:27

hoi,
zoals jullie misschien intussen al wel weten heb ik een fjordje waar absoluut niets mee aan te vangen is. ik rij haar normaal met een gebroken pelham, maar ik kan haar totaal niet houden. nu had ik al een paar keer gehoort "hoe sterker het paard ,hoe zachter de ruiter". dus besloot ik maar eens met een gewone bustrens te rijden. we gingen zondag een buitenrit maken. nu heb ik nog nooit zo een gewillig paardje gehad. zelfs als iedereen in galop ging kon ik mijn fjordje gewoon rustig terug in stap laten overgaan. normaal als we galopperen wil ze altijd eerst lopen ,en de enige mannier om haar dan te stoppen is haar ergens tegenaan sturen. ik ben nu zo blij dat ik eindelijk rustig en veilig kan gaan rijden. Haha!
groetjes

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:35

Gelukkig dat hij/zij daar zo goed op reageerd Veel plezier met jou nieuwe methode Haha!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:58

Fijn dat het goed gaat! Waarschijnlijk krijg je nu ook meer (zelf) vertrouwen dus veel plezier OK dan!

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 13:06

het is niet dat ik bang op haar had, maar plezierig rijden is iets anders. je wist nooit wanneer ze er vandoor ging gaan. ze heeft dit ook al meer dan één keer op de baan uitgeprobeert. ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als er een auto aankomt. maar ja ik wou haar niet meer rijden op den duur, ik had er echt geen plezier meer in. maar nu was het gisteren zo'n goed weer en mijn vriend reed op ons friesje, dus moest ik haar wel nemen . maar ja nu ga ik er in ieder geval veel meer plezier terug in hebben.
groetjes

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:48

Altijd leuk om zoiets positiefs te horen. Veel plezier met je paardje. Lachen