Buitenrit samen met jachruiter en -paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 16:43

Gisteren echt een geweldige buitenrit gemaakt, samen met een jachtruiter en zijn jachtpaard. Hij vroeg of ik zin had om een 'uurtje' mee naar buiten te gaan, tuurlijk, altijd, was toch al van plan om naar buiten te gaan en met z'n 2en is wel zo gezellig. 3 uur later waren we terug.....
En leuk dat het was!!! Heb echt geweldig genoten. Paarden konden het super met elkaar vinden, geen getrap, geen gegil, rustig naast elkaar lopen, neus aan neus, beugel aan beugel, zelfs in galop geen racepartijen en elkaar opjutten, gewoon heel beheerst naast elkaar. Elkaar in de gaten houden of de ander wel mee komt. Lekker tempo er in gehouden, want het was koud en de paarden waren fris. Echt super!
Volgens hem heeft Gipsy de conditie om makkelijk mee te kunnen met een kennismakingsjacht (en ik kan het ook wel volgens hem), hij vond het een erg leuk paard Clown

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:40

Gaaf zeg!Ik kan me voorstellen dat je hebt genoten. Party!!

liefs layla d

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 11:18

Leuk man Lachen
Jaja jachtpaarden zijn superpaarden Lovers hehehe. Ben je wel eens mee geweest naar de jacht? Dan ben ik je vast tegengekomen (of het moet bij de Soestdijkse geweest zijn) Ze hebben mij ook wel eens gevraagd of ik een jacht mee wil rijden maar ik heb tot nu toe altijd bedankt, want het gaat er wel ruig aantoe hoor!!
Maar dat ligt er natuurlijk ook aan welke jacht je kiest *LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 17:24

Nope, nog nooit meegeweest naar een jacht, maar lijkt me wel erg leuk, wie weet komt het er een keer van, dan laat ik het je weten!
Ik zou best eens een jacht willen rijden, maar niet met Gipsy, die heeft teveel blessures gehad, dat durf ik niet aan, bang dat ik 'r kapot rijd. Maar hij heeft meerdere paarden, dus wie weet!
Mogelijk binnenkort een keer samen met hem naar het strand, volgens mij gaat dat prima met die 2 samen op de trailer.