de leeftijd kon ze niet weten>

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:41

Op hogere leeftijd is het wel moeilijk te zien, maar paarden tot en met een jaar of 5 moet makkelijk te zien zijn aan het gebit. Om eerlijk te zeggen vind ik dat je vriendin heel erg onverstandig is geweest om dat paard zo te kopen, blijkbaar heeft ze niet genoeg kennis om zelf een paard te kopen. Ik vind de verantwoording toch voor een groot gedeelte ook bij haar liggen! Als ze zelf niet kundig is, had ze toch zeker wel voor een kundig iemand kunnen zorgen? Tja, liefde maakt blind.....te blind in dit geval!!!


Korinia

Berichten: 75
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Omg. Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:02

laat hem nu nog goed groeien en sterker worden.
BIj tinkers zie je het minder goed maar je kunt wel zien of ze 1,5 of 3 zijn.

M1 dressuur met Maurits

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:14

irish_lady schreef:
ik heb namelijk al een vervelend vermoeden!

ik ook, en helaas nog terrecht ook. Wel diep triest van deze fokker, dat je je paarden niet op een eerlijke manier kwijt kan. Is het het eerste paardje dat je vriendin heeft gekocht? Dan was het verstandiger geweest als ze iemand had meegenomen met verstand, of een DA, want iemand die "de vuil trukjes" nog niet kent is natuurlijk het makkelijkste om te bedriegen.
En heel jammer voor je vriendin, en nog jammerder voor het arme paard. Volgende keer als iemand beweerd dat een paard volwassen is, terwijl hij er nog jong uitziet, gewoon een DA of iemand die verstand heeft van paardengebitten meenemen.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, IASCrawler, Jolynne en 112 bezoekers