Wat voelde ik me stoer gisteren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 11:04

Gisteren ben ik samen met Bolivia naar les geweest bij de kliniek in Bodegraven. En ik heb zelf gereden met de trailer!!!!

Lisanne (Spirit) en Andreja, mijn schoonzusje, zijn meegeweest.

Ik weet niet of Bolivia het wist, maar ze liep in 2 minuten de trailer op, echt super!

Op de heenweg naar Bodegraven was ik nog wel zenuwachtig, ik zat helemaal verkrampt achter het stuur en vroeg me af hoe ik straks ontspannen paard moest rijden. De les daar van Solange Schrijer was nuttig en Bolivia hield zich rustig in de 'enge' buitenbak daar.

Terug liep ze weer zo makkelijk de trailer in. We waren met z'n drieen echt een goed team! Andreja hield het touw vast, SPirit beloonde elke stap vooruit onmiddellijk met een peentje en ik liep om Bolivia heen om haar aan te sporen voetjes te verzetten.

De terugweg was al een stuk relaxter en het viel me allemaal heel erg mee. Maar ik zou toch niet in mijn eentje weggaan met de trailer hoor, dat lijkt me wel heel lastig.

Gisteren was in ieder geval een topdag!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:08

Hee, wat gaaf!!! Wat heb je precies voor een les gehad???? Freestyle ofzo??? Of deed jij daar niet aan???? Kan zijn hoor, dat ik in de war ben haha. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 12:30

Ik doe ook aan freestyle..... dus dat heb je goed onthouden (niet blont he)

Het was 'gewoon' dressuurles. Ze hebben in Bodegraven geconstateerd dat Bolivia problemen heeft in haar hals waardoor zij niet nageeft als je op de correcte manier rijdt. Je moet dus wat handigheidjes hebben. Aangezien ik nog niet zoveel rijervaring heb, kan ik die zelf niet verzinnen.

Solange heeft ontzettend veel rijervaring, zij heeft ook het nekprobleem geconstateerd door op Bolivia te rijden (is later bevestigd door de manueel therapeut en arts). Ze is zelf fysiotherapeute en instructrice. We zoeken nu samen naar de oplossing om Bolivia bij mij te laten nageven.

Er kwam gisteren eigenlijk als belangrijkste punt uit dat ik niet duidelijk genoeg 'trek' en (veel belangrijker) niet duidelijk genoeg loslaat.

Ik bedenk me meteen dat ik nu natuurlijk 10 reacties krijg over dat je niet mag 'trekken'. Geloof me: ik weet het. Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:48

Ja, het ging echt supergoed gisteren. Ik dacht op de terugweg echt dat ze gewoon met je mee zou lopen de trailer in!
De les ging ook goed toch? Ze gaf wel na!

Het was trouwens wel heeeeeel koud hoor Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 20:21

Ach ja, commentaar op dat 'trekken', dat valt te verwachten. Misschien kun je het formuleren als 'ik vraag niet genoeg door'? Komt wat 'rijkunstiger' over, maar betekent eigenlijk hetzelfde!

Nulla tenaci invia est via

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 20:28

Party!! Party!! Party!!

ja dat is een betere formulering

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 00:25

Spannend is dat he, de eerste keer. Ik ging trouwens wel al vanaf bijna de eerste keer in mijn eentje met een paard op pad. Mijn moeder vond dat best wel eng, maar het doet mij niets. Ik vind autorijden heerlijk en met een paard bij me voel ik me heel rustig en vertrouwd! Lachen
Het scheelt natuurlijk ook dat mijn paarden heel makkelijk zijn met de trailer.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avatar22, EliseXJoelle, rien10, Rubio, Salinah, schumiegirl, sterregoud, vierhoef en 125 bezoekers