Kim ... over de ORUN

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 00:20

Om je ff op de hoogte te houden: ik heb vanavond de uitslag van de theorie binnengekregen en ik had, jawel, een 10 !!!! Party!! *LOL* Pling Lachen
Nu maar hopen dat het praktijkgedeelte ook snel weer van start gaat ...
Maar met een 10 op mijn diploma (als ik het haal) ben ik toch al errug tevreden!!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 09:05

jeeeeeetje wat goed joh! Ik mail met iemand en die had een zooi theorie vragen gestuurd die ze had gehad het meesten wist ik wel uit m'n hoofd maar niet volledig en zoals je ziet haal ik been gebreken dus wel eens door elkaar *dom!*
Moest je er veel voor leren of is het goed te doen.
Ik hoop ook dat de praktijk straks verder gaat ben je bezig met fase 1?
ene bedankt voor het op de hoogte houden!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 14:59

Ja Kim, ik zit in de 1e fase.
Op zich is de theorie wel te doen, maar je moet er echt wel voor leren. Ik heb er best veel uren ingestoken.
Wij hebben een hele gemotiveerde groep met allemaal leuke paarden, dus dat is wel fijn. Ik geloof ook dat er bij ons niet lager dan een 8 gehaald was.
Wat vindt degene waar je mee mailt van de cursus?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:22

bagger haha.
er is er bij haar 1 vrouwtje bij die bang is voor andere paarden en diegene die daar les geeft geeft opmerkingen over je lesgeven tegen de anderen dat hoor jij dus niet omdat je les staat te geven hoe moet je daar dan van leren?
OOk wordt er best veel gevraagd van de paarden aan 1 stuk door.
verder heeft zo ook al een keertje iemnand met een harde hand op haar paard gehad als ik het goed heb begrepen kwam die van haar meteen omhoog!
Tja en daar zie ik het meeste tegenop he wil geen rukkeplukkers op lottie....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 15:27

Nou gelukkig is onze cursusleider niet zo'n voorstander van ruilen, dus wij zouden er net pas mee beginnen toen de cursus stilgelegd werd.
Fitz kan ook helemaal niet tegen het meteen hoog ingesteld worden, wat daar gevraagd wordt, dus ik zie met angst en beven het ruilen tegemoet. Ik denk dat hij ook wel de nodige keren de lucht in zal gaan.
Maar ja, t is nou eenmaal verplicht, he.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Amazonbot, Celebi, Firesolo13, majemalo, Mel80life en 137 bezoekers