Vandaag op een rommelmarkt geweest, en het ging echt niet.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 15:14

Ik ben dus vandaag(eigenlijk zondag) naar een rommelmarkt gezien, veel leuke dingetjes gekocht. Maar na 5 minuten storte ik zowat in, ik kon nauwelijks meer lopen en ik zag dubbel. Elke beweging leek wel een messen steek in mijn spieren. Ik ben even in de kantine gaan zitten heb wat gegeten en gedronken en ging toen nog maar eens kijken. Vond nog wat dingetjes, maar het nog niet echt goed. Ik zag een leuk Slangenasbakje staan En wilde die hebbeb, dus ik pakte hem. hij stond ongeveer op de helft van de tafel, het was maar ietsjes strekken maar het gigantisch veel pijn, pijnscheuten door mijn hele lichaam heen.
Ik ben thuis dus weer meteen op bed gaan liggen, ik was maar 1 uurtje weg geweest maar was bek en bekaf! Ik was gewoon met de auto, dus van het fietsen kon het niet zijn.
En weer precies om half 6 begonnen mijn lippen weer op te zwellen, dat is echt een akelig gevoel. Als 3 dagen achter elkaar om half 6 precies beginnen ze weer. Huilen
Door al die pijn in mijn spieren lijkt het net alsof ik doodga! en niemand weet wat het is, de dokter zei eerst allergie, van iets eetbaars. Maar op alle 3 de dagen heb ik telkens iets anders gegeten. We snappen er echt niks van!

Zo dat moest ik even kwijt! Huilen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:21

Wat erg dat die super docters van tegenwoordig niet eens weten wat het is.
Raar, maar veel beterschap
groetjes Tessa