Daar gaat het idee

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Daar gaat het idee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 17:39

Hallo,
Ik had het idee om mijn paard mee te nemen naar Gouda (waar mijn ouders wonen, ik woon zelf in Dronten doordeweeks voor studie).
Ik zou dat dan vanaf vrijdag doen en dan zou ze daar ongeveer 3 weken blijven en daarna weer teruggaan naar Dronten omdat school dan weer begint.
Nou was ze vorige week maandag opeens kreupel bij de les. Ik had nog even gewacht met de dierenarts bellen maar vandaag moest ze toch komen om te enten.
Het zit in haar voorschouder rechtsom (ik dacht dat het achter zat). Rechtstom doet ze dr buitenbeen op het harde dan heel kort neerzetten. Waarschijnlijk heeft ze een trap gehad ofzo.
Maar nu moet ze dus alleen maar onbelast beetje wandelen, dus op de wei.
Maarja, in Gouda kan ze niet 24/ 7 op het land dus daar gaat mijn hele mooie uitgedachte plan. Ik laat haar nu gewoon die tijd op het land hier in Dronten staan. Das het beste voor het paard en dan ga ik niet mijn eigen belang voorop stellen.
Het is wel heel erg een tegenvaller. Ik ga nu sowieso wel naar huis (naar mijn ouders, verhuizing helpen). Ik heb iemand geregeld die elke dag wel even wil kijken of ze niet in het draad hangt ofzo.
Ik ga er dan wel soms langs maarja ik ben er echt totaal niet blij mee Huilen
Ik heb dr nog maar 2 maanden en dan moet de dierenarts er al 2 keer bij komen Verdrietig
Maarja, dit is het beste voor het paard dus moet ik me er maar bij neerleggen. Het is niet anders.

Groetjes Anneminke

PS. Als het dan na die 3 weken op het land nog niet over is krijgt ze een spuit corticosteroiden oid.


guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:53

jeetje wat vervelend zeg, gelukkig heb je iemand die op haar past zolang je bij je ouders bent en meiss die drie weekjes zijn zo voorbij.

♥♥♥♥♥ guccio @ [IM] Dag mijn allerliefste Guuc ♥♥♥♥♥
The best move is to follow your heart

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:59

Dat is echt vervelend Boos!

fok.nl de beste.

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:00

hey dat is echt lastig voor je! Helaas voor je paard, maar wel goed van je je dat je hem niet perse mee wilt nemen, een geluk dat je iemand hebt om langs te gaan! Beterschap voor je paardje

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:08

jeetje wat een pech zeg echt balen

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Liske

Berichten: 63
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Hel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:44

Wat naar. Veel beterschap!

I will never die unloved
Ik ben Shadowfaxx,maar kan me niet aanmelden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 18 bezoekers