Eindelijk weer gereden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Eindelijk weer gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 00:11

Na 2 jaar niet gereden te hebben (18 geworden, studeren, verhuizen), heb ik deze week weer een keer gereden. Ondanks de blaren op mijn handen, mijn zere liezen en stijve benen, ben ik toch echt weer helemaal om hoor. Ik ben al een hele tijd aan het bedenken dat ik wel weer wil gaan rijden, maar heb gewoon eigenlijk te weinig tijd. Ik denk dat ik toch maar serieus op zoek ga naar een bijrijdpaardje ofzo.

Heb zelfs nog even gesprongen, terwijl ik toch echt dacht dat ik dat niet meer durfde. Ben echt weer helemaal enthousiast. Moest het gewoon even kwijt. Zijn er nog meer mensen die na een aantal jaren toch weer gegrepen zijn door het paardenvirus?

Een tijdje was ik er echt helemaal uit. Moest in het weekend altijd werken en kon nooit meer mee om te groomen met een wedstrijdje. De laatste tijd heb ik flexibelere werktijden (naast mijn studie) en kon ik toch ook steeds vaker weer mee naar de wedstrijden. Laatst werd het echt extreem. Mijn zusje moest barrage rijden en ik kreeg zo'n zin om ook mee te doen. Heel gek, toen toch maar besloten dat ik de paardenrug maar weer eens op moest zoeken. Het was echt heel leuk!!!


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:15

ja hoor van het mpaardenvirus kom je nooooooit meer af.ik heb toen der tijd ook een paar jaar niet gereden door school en werk enzo.maar mijn schoonzusje kocht een ponny die niet echt geschikt voor haar was.ik bood aan om er een keer op te rijden kijken wat er was.en jaa hoor vanaf die tijd ben ik weer besmet.nu zijn we verhuisd naar hier voor de paarden.ik heb er nu nog maar 1,maar het begint alweer te kriebelen om er misschien nog 1 bij te kopen.maar ik heb er pas 1 verkocht omdat hij te weinig werd gereden.nou ja moet je maar ff mijn profiel lezen dan weet je het verhaal.maar leuk dat je het weer oppakt en ik hoop dat je er veel plezier in krijgt.maar daar twijfel ik niet aan.

Bart..we zullen je missen r.i.p

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:26

ja ga lekker ene bijrijdpaardej zoeken!!! alsje wil rijden gewoon doen!!

Bergje

Berichten: 1701
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Het huis naast de oprit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:05

Ik heb 14 jaar niet meer gereden en het een half jaar geleden weer opgepakt. Ging gepaard met wat (ernstige) spierpijn en ik heb me afgevraagd of ik het nog wel kon allemaal. Ik ben geen super rijdster, bij lange na niet, maar ondertussen weer zo gegrepen door het "virus" dat ik zelf een paardje aangeschaft heb!!!!
Mijn vriendin had ook al tien jaar niet meer gereden en die doet 't nu ook weer..................... Volgens mij gaat het nooit over, het blijft kriebelen! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, GoogleAdsense, Ilona__, JameyDL, Kopmeeuw, mariettek, MeesMo, Mondy, Noor17, Patriesje, pillow, Pinacolada, Robin_Rikkie, ryukapple, Texas02, Vagabondo en 148 bezoekers