Vervolg op:"Verschrikkelijkste dag vn mn leven..."

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:42

Hey Jytte,

Ik weet dat je het er heel moeilijk mee hebt, je kan altijd bij me terecht als je het er moeillijk mee hebt en er over wil praten Ach gut
P.S was leuk vanmiddag(vooral bij die zandberg Haha! )

Knuffel, Manon

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 19:36

manonnetjoe schreef:
Hey Jytte,

Ik weet dat je het er heel moeilijk mee hebt, je kan altijd bij me terecht als je het er moeillijk mee hebt en er over wil praten Ach gut
P.S was leuk vanmiddag(vooral bij die zandberg Haha! )

Knuffel, Manon




Dank je!!!

x jytte

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:01

Je kunt hem de keuze geven, jij wilt dat het paardje waar jij zo aan gehecht bent blijft, inruil DAARVOOR rijd jij andere paarden in en zo voorts.
Doet ie dat niet, dan zou ik maar heel erg hard gaan nadenken of je hier nog wel mee door wilt gaan.
En nog wat, als jij daar weggaat, staan er 17 andere penny meisjes te trappelen om hem te helpen.
Dat weet hij ook. Boos!

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 18:45

MOHGirl schreef:
Je kunt hem de keuze geven, jij wilt dat het paardje waar jij zo aan gehecht bent blijft, inruil DAARVOOR rijd jij andere paarden in en zo voorts.
Doet ie dat niet, dan zou ik maar heel erg hard gaan nadenken of je hier nog wel mee door wilt gaan.
En nog wat, als jij daar weggaat, staan er 17 andere penny meisjes te trappelen om hem te helpen.
Dat weet hij ook. Boos!



dat is een idee...!!! *LOL*

maarja, wie is er dan fout bezig..? T is moeilijk, maar wel een goed idee..

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:55

Je stelt hem gewoon voor de keuze,
wacht af op zijn reactie, en laat je het me weten?
Ik wil je wel helpen hoor, even een preek verzinnen, voeg me maar toe op msn, we komen er wel uit, als jij het aardig brengt, kan hij dat niet weigeren

-xxx- Lisette

paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:56

OOooo echt balen, vind het echt heel rot voor je!! Ach gut Dit is echt de ergste nachtmerrie die je kunt hebben!!!

Ik duim voor je OK dan! dat het toch een beetje goed komt!!

groetjes Paardenmaf

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:57

Hej Jytte!

Ik had het gehoord van je ja! Wat een rotvent is het ook. Als Esmir voor september niet hengstig word, verkoop ik haar...wat een onzin zeg! zo laat in het seizoen!

Het blijft lastig, als je weggaat verhongeren die beesten. Als je blijft dan blijft je met die man zitten.
Ik hoop dat het idee van MOHGirl werkt. Laat je het even weten?

Ik zie je wel weer bij Residelca!! (ik heb trouwens ook Levade gedaan met Presumido, echt super tof Haha! )

Sterkte Meis!!!

vivanes
Berichten: 1356
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:59

nou, ik ben dus ook erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren...
tgaat nu allemaal zo stroef. ma kweet cker dat t allemaal weer
goed komt of niet jytje.... *LOL*
kben in ieder geval blij als t allemaal achter de rug is...

groetjes Marieke

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 22:02

vivanes schreef:
nou, ik ben dus ook erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren...
tgaat nu allemaal zo stroef. ma kweet cker dat t allemaal weer
goed komt of niet jytje.... *LOL*
kben in ieder geval blij als t allemaal achter de rug is...

groetjes Marieke


Ik ook . Zoals hij het nu speelt zal het niet lang meer duren totdat het goed fout gaat Boos!

x jytte

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:17

Weet je al meer? Schijnheilig

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 09:09

MOHGirl schreef:
Weet je al meer? Schijnheilig



Het gaat allemaal niet zo geweldig, esmir heeft nog tot 1 september om hengstig te worden, en Q0Hella staat dus te koop.
Van de week was ik met wodan buiten wezen rijden en ineens ging de telefoon, het was de zoon van de eigenaar, hij wou ineens gaan rijden op christel met zijn vriendin (een erg vriendelijk tante Boos! ) Hij vroeg welk zadel hij moest pakken (??????????) en waar ik was want hij had geen sleutels... Ik hem beloofd dat ik na een half uurtje zeker terug zou zijn, dat vond hij prima.. Nog geen minuut later ging mijn telefoon weer het ws de eigenaar (slik) Hij was toch kwaad..!!!! niet te geloven, hij zei dat ik niet moest denken dat zomaar kon doen en laten was ik wou, en dat wodan meteen terug naar de stal moest! ik schrok me dood, we zijn terug naar stal gegaan.
Daar aangekomen waren de twee tortelduifjes al druk met zadelen, ik kwam aan met wodan en zei"hier je paard" hij zet hem even vast voor een dik half uur met het hele tuig nog op, alsof het een outo is die je even aan de kant zet. Toen ze weg waren kwam de eigenaar met de mededeling dat ik niet meer buiten mocht rijden en als ik wilde rijden moest ik eerst bellen of er toevallig niet iemand vn de famillie wilde gaan rijden. Oh ja, ik moest een briefje meenemen van mijn ouders waarop moest staan dat ik volledig op eigen risico rijd, voor mijzelf en het paard.. Nu heeft mijn vader hem gister gebeld over dat briefje (het is erg riskant om zoiets te tekenen, stel ze heeft ineens een rare ziekte ofzo, dat zegt hij dat mijn vader moet betalen omdat het door het rijden komt, ja zo'n l*l zal het zeker zijn.) dus mijn vader belde en heeft hem direct even gezegd dat het zo niuet werkt, de eigebaar was erg op zijn teentjes getrapt, en toen hij gister in de wei kwam was hij zo kwaad op ons, we hadden alles netjes opgeruimd ed, ging hij gewoon wat zoeken om over te zeiken, het was ineens een hele grote ramp dat de prullebak bijna vol was...

Nu moet ik afwachten of mijn vader dat briefje(of z'n eigen doodvonnis Verward ) gaat tekenen, als hij dat niet doet zit mijn laatste rit met esmir er al op...

groetjes jytte