Spannend verhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 09:27

Zondag was ik bij mijn schoonvader. Die heeft een Andalusiërfokkerij. Er stonden 4 jonge hengsten in de bak. Die hadden hardstikke lol met elkaar. Wij stonden bij de merriestal de merriejaarling van mijn moeder te poetsen toen 1 van de hengsten ging rollen en vast kwam te zitten in de stroomdraad. Beestje helemaal in paniek en trekt heel de draad kapot en die andere drie natuurlijk ook helemaal in paniek. Dus zo snel mogelijk de stroom van de draad afgezet. Rennen ze de wei bij de merries binnen. Gelukkig stonden al de merries in de stal en konden we de deur dicht doen. Pfoeh was effe heel erg spannend. Mijn schoonvader had geluk dat wij er waren anders waren ze de merriestal binnengekomen. De hengst die vast had gezeten had een dikke schram in zijn nek en gelukkig voor de rest niets. Gelukkig is het goed afgelopen.


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 12:40

poeh das zeker spannend!! Vooral daarna denk ik, want dan ga je bedenken wat er wel niet allemaal had kunnen gebeuren. Op het moment zelf denk je daar denk ik niet zo snel aan...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers