vervolg heb het helemaal gehad.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

vervolg heb het helemaal gehad.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 11:36

[VvdD] Heb het echt helemaal gehad...

Jaja jullie dachten van het zal wel loslopen.....

Net dus de hele ochtend zitten wachten (godzijdank thuis en niet bij de wei)... dus om half 12 meneer X maar weer eens gebeld...

ik: hoi met Viv... hoe laat kom je?
X: ik kom niet vandaag...
ik: Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! hoe bedoel je...
X: ja de hond is weggelopen, hij is inmiddels al weer gevonden maar daar moet ik dus even heen...
ik: ja maar hij is toch al gevonden, dan kun je toch gewoon hierheen komen?
X: nee ik kom niet...
ik: ja hallo dit zijn geen afspraken X, straks scheurt er een ijzer af en zijn we verder van huis, ze zakt bijna door dr koten.... ze moet echt NU gedaan worden... waarom bel je dan btw niet even netjes af.
X: je was ook veel te laat met bellen...
ik: Wat nou te laat ik maak al 2 weken lang afspraken met je en je laat me gewoon iedere keer barsten....
X: nee hoor je hebt vorige week gebeld..
ik: me hoela ik heb de maandag gebeld dat de VA kwam twee weken geleden dus je kunt er even bellen, ze was er nl bij, je zou me die vrijdag terugbellen (al een week later dus) en aangezien je zelf niet belde heb ik zelf maar weer eens gebeld...
X: nee hoor......
ik: ja dahaaaagg wat wil je hier nou mee bereiken, en al zou ik "te laat" hebben gebeld, ik heb deze week toch minstens 2x een afspraak met je gemaakt en je komt gewoon niet opdagen, dat is niet echt netjes. Je belt niet eens af, dat vind ik eigelijk nog het ergste.
Denk dat ik maar een ander ga bellen want die schiet niet op.
X: prima dan bel je toch een ander.. (klantvriendelijkheid schijnt niet meer te bestaan)
ik: daaaaggggg X....

Fijne vent die smid van mij.... maarja wat nu.... de smeden die ik van jullie heb nemen niet op, de dicht bijzijnde heeft pas woensdag tijd Huilen Huilen Huilen is dat mn straf dat ik goed voor mn paard wil zorgen.....
Jarenlang nooit problemen gehad omdat ik zelf lekker bekapte, toen overgegaan op natuurlijk bekappen door een smid waardoor mn paard nu verplicht aan de ijzers moet omdattie dr hoeven verziekt heeft en dan krijg je dit..... Huilen Huilen Huilen Huilen

Zucht, waarom heb ik niet gewoon een hond gekocht..... Huilen

Sorry zit er nu echt doorheen.... Huilen Huilen Huilen

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:42

Ik heb toch al het idee dat hoefsmeden niet echt klantvriendelijk hoeven te zijn omdat ze er in jouw plaats zo weer 2 klanten voor terug hebben.
Ze zitten gewoon in een luxe positie.

Ik moet zeggen dat het bij onze smid ook altijd druk is maar hij komt wel op afgesproken tijd.
Ik heb 1x gehad dat ik een ochtend op stal heb zitten wachten, maar toen was er echt wat gebeurd en kwam hij gewoon een paar uur later.
Hij is zelfs een keer 's ochtends vroeg voor ie aan z'n ronde begon geweest om de ontstoken hoef van m'n pony open te maken zodat de druk eraf kon.
En daar heeft ie geeneens een rekening voor gestuurd!

'Als het regent in mei, is april voorbij'

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:45

Ik heb dus duidelijk een supersmid!
Als Onassa per ongeluk een ijzer verloren is, staat hij als hij kans ziet dezelfde dag nog op de stoep.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 12:22

Begrijp me goed ik heb er alle begrip voor als er eens wat tussen komt, oliebol happens, maar 2 weken lang aan het lijntje houden en dan vervolgens zeggen dat ik niet op tijd was nee dat gaat er bij mij niet in...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:23

Dat zou ik ook niet pikken hoor, zou dus toch maar een speurtocht starten naar een andere smid.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 12:29

Ben druk bezig maarja ze hebben het allemaal druk helaas en wil dr liever niet nog een week laten lopen... en stilzetten is helemaal uit den boze, ze is net beter en moet in beweging blijven.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:30

Das idd kl*te.
Niemand anders in de buurt met paarden die je een goede smid kunnen adviseren??

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 13:19

Tsja op die manier was ik ook aan deze gekomen via mn vriendin die bij me op het land staat, en hij had toen zo'n grote mond dattie aan dit soort dingen zo'n hekel had.... pot verwijt de ketel zeggen we dan maar....

Inmiddels heb ik een smid gevonden die woensdagavond langs komt, dus ben benieuwd... moet het nu uit handen geven dus kan alleen maar hopen dat het goed gaat.....

Pfffffff fijn op vakantie gaan.... volgend jaar blijven we gewoon weer thuis.....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:41

Ach meid ,woensdag komt het vast allemaal goed.
en volgend jaar.......dan heb jij allang een goede betrouwbare smid gevonden *LOL*

luna1
Berichten: 1069
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:48

das mooi klote dan die hoefsmid van jou.
ik ben blij dat mijn vriend het doet als bijbaantje het ziet er wel niet perfect uit en t duurt wat langer maar dan heb je ook wat toch??
veel suc6 met het vinden van een nieuwe hoefsmid

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:05

wat een banketstaaf zeg.. sorry hoor maar ben wel blij dat mijn hoefsmid gewoon altijd op tijd komt Lachen

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:12

Bij mijn verzorgpaard gaat het ook altijd zo, die smid komt ook nooit z'n afspraken na. Al is hij na 10x bellen eindelijk is een keertje geweest, mag je blij zijn... Meestal zijn ze ongeveer 2 weken (soms een paar keer per dag aan het bellen) en dan nog komt hij die dag veels te laat.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:16

kan je niet naar een kliniek gaan... doen wij ook als er een ijzer af is, en de smid heeft geen tijd om langs te komen...

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:27

hoi, ik heb presies hetzelde gehad een smid die zij dat die dan en dan kwam maar later dus nooit o kwam dagen . heel lang bellen totdat hij een x kwam,.....
en dan later zeggen van ja ik zet je om 8 uur dan kan ik het ook niet vergeten wij jah prima ...
eind van de dag nog geen smid wij bellen ........tja ben het vergeten op te schrijven ja dan word je er helemaal gek van we hebben die vent ook maar mooi laten stikkken en een ander gana zoeken we hebben nu een hele goede die zich wel aan de afspraken houd!
ik vind het niet erg als hij wat later komt maar bel dan ff als er iets tussen is gekomen ofzo!.......... dan weet je er tenminste wat van af....... zo ff mijn verhaal gelucht!!!!!!!!!!

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 17:05

loonie schreef:
hoi, ik heb presies hetzelde gehad een smid die zij dat die dan en dan kwam maar later dus nooit o kwam dagen . heel lang bellen totdat hij een x kwam,.....
en dan later zeggen van ja ik zet je om 8 uur dan kan ik het ook niet vergeten wij jah prima ...
eind van de dag nog geen smid wij bellen ........tja ben het vergeten op te schrijven ja dan word je er helemaal gek van we hebben die vent ook maar mooi laten stikkken en een ander gana zoeken we hebben nu een hele goede die zich wel aan de afspraken houd!
ik vind het niet erg als hij wat later komt maar bel dan ff als er iets tussen is gekomen ofzo!.......... dan weet je er tenminste wat van af....... zo ff mijn verhaal gelucht!!!!!!!!!!

Dat ken ik ja: ik zet je om 8 uur, begin van de dag, dan kom ik zoiezo, mooi niet dus...
Maarja wij kunnen niet zo makkelijk wisselen van smid, want bijna niemand wil trekpaarden beslaan.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:55

Hmmm aha ik begrijp het nu! Na jouw smsjes had ik zoiets van Verward, maja kon niet terug smssen en hotmail ligt er (hier) uit... Naja gelukkkig komt er iemand anders nu, maarja de trainingsdagen kunnen we meer dan goed gebruiken... En nu ben jij er ook nog niet bij, alleen ikke met mijn geweldige verstand over hoeven/ijzers...

Echt klotezooi, nou ja ik bel je morgen...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 06:32

Ik heb je al een mailtje gestuurd met alle info en heb de smid ook gemailt met alle info die hij nodig heeft, als jij maar zorgt dat ze op tijd klaarstaat dan komt het hopelijk helemaal goed.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:26

Ik heb om diezelfde reden al wat smits/smiden/smeden versleten. Mijn 1 na laatste was het ergst. Heb ik ook vaak voor Jan banketstaaf op zitten wachten. Mij even bellen kost te veel of zo. Geeft niet maar deze nam gewoon niet op als ik hem dan belde. Grrrrrrrr.

Die ik nu heb moet ik ook aan wennen want die komt nog wel een TE VROEG!!!!! Als we om 10 uur hebben afgesproken kom ik precies (door eerdere ervaringen) gewoon precies om 10 uur. Staat ie er al!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

natassie

Berichten: 67
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:39

nou die man heeft zeker genoeg klanten ofzo! Dit is wel heel erg aso ik hoop voor je dat t nu allemaal goed gaat maar dat zal vast wel! succes er mee!! Ach gut

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:06

Is er al meer nieuws van het smid-front???

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:30

Woensdagavond komt er een smid uit hazerswoude! Dus morgenavond krijgt Tjo eindelijk nieuwe schoenen

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:32

nou, gelukkig maar

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:54

Nou dat is us goed nieuws!! Ben ik erg blij om!!

Dan gaat onze miniboktmeeting toch nog wel door! Haha! (Of niet?!) Knipoog

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:30

Megantjuh schreef:
Dan gaat onze miniboktmeeting toch nog wel door! Haha! (Of niet?!) Knipoog


Jaa tuurlijk! 't Was heel even afwachten hoe het zou lopen met Tjo, maar het gaat denk ik wel lukken, vooral als we een beetje rustig aan doen buiten Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:44

Jeetje zeg wat een klootzak Scheve mond

Hoor hier in de buurt ook wel eens van dat soort dingen, maar heb nog NOOIT problemen met onze smid gehad, hij is altijd op tijd, soms zelfs te vroeg en belt als het evt veel later mocht worden.
Hij gaat goed met starlight om (zn lievelingetje, beest is zo braaf bij de smid Tong uitsteken) Pff ben echt blij met hem Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, gonniee, Hanneke137, kaatje77 en 37 bezoekers